kaszel i pocenie sie

1. Data: 2002-10-30 18:04:45

Temat: kaszel i pocenie sie
Od: "Agas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
mam pewien problem. Moj chlopak ma ciagly kaszel, o roznym nasileniu,
czasami jest bardzo duszacy a czasami od czasu do czasu kaszlnie. Oprocz
tego bardzo sie poci w nocy, jest poprostu caly mokry jak sie budzi rano.
Trwa to jakies 2 miesiace. Probowal roznych syropow, tabletek i nic. A do
lekarza nie moge go wygonic. Prosze o pomoc, martwie sie o niego. Nie wiem
co to moze byc.
Pozdrawiam,
Aga

2. Data: 2002-10-30 20:44:43

Temat: Re: kaszel i pocenie sie
Od: "km" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekarza nie moge go wygonic. Prosze o pomoc, martwie sie o niego. Nie wiem

Czy pali do tego jeszcze papieroski ?
Rozne rzeczy to moga byc, z gruzlica wlacznie. Niestety trzeba go cierpliwie
namawiac na wizyte u lekarza.
Przez internet diagnozy ani leczenia nie da sie zastosowac. Mozna jedynie
sugerowac, ze objawy sa niepokojace i trzeba koniecznie udac sie do lekarza
!

Chris

3. Data: 2002-10-30 21:36:47

Od: "Agas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-10-30 21:39:28

Od: "Agas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przez internet diagnozy ani leczenia nie da sie zastosowac. Mozna jedynie
> sugerowac, ze objawy sa niepokojace i trzeba koniecznie udac sie do

Nie, na szczescie nie pali. Co do wizyty to namawiam go od dluzszego czasu,
ale on twierdzi, ze nic mu nie jest. Ja jednak widze w tym cos niepokojacego
i sie martwie.
Pozdrawiam,
Aga

5. Data: 2002-10-31 14:13:38

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałęm takie objawy po ciężkim zapaleniu płuc. Identyczne. Trwały ponad pół
roku i zostały przez lekarza określone jako typowe dla tego schorzenia. 2
butelki syropu p/kaszlowego (Acodin) dziennie, a noce i tak nieprzespane. I
to potworne pocenie się w nocy (gł. nad ranem)... Koniecznie lekarz, rtg
klatki piersiowej.
pozdrowienia
--
Jasiek
a...@p...onet.pl
> [...]
| lekarza nie moge go wygonic. Prosze o pomoc, martwie sie o niego. Nie wiem

Gdzie jest WALDIM?
cisnieniomierz elektroniczny
Jak usunac czerwone plamy po półpaścu?
afty i nowotwory