cisnieniomierz elektroniczny

1. Data: 2002-10-30 17:11:49

Temat: cisnieniomierz elektroniczny
Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pilnie poszukuje opinii, jaki cisnieniomierz elektroniczny i ktorej firmy
warto kupic.
Przejrzalam archiwum, ale znalazlam tam jedynie dyskusje na temat
wyzszosci/nizszosci elektroniki nad rtecia i tradycja. Niestety ja
potrzebuje wlasnie automatyczny i bylabym wdzieczna za porade. Nie ukrywam,
ze przydalyby mi sie rowniez adresy sklepow z takim sprzetem (w Wawie).
Widzialam jakies aparaty w popularnych molochach zwanych marketami, ale boje
sie dokonac zakupu w takim miejscu.

Dziekuje za wszelkie odpowiedzi
Csirke

2. Data: 2002-10-30 19:00:56

Temat: Re: cisnieniomierz elektroniczny
Od: "John Norton" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:app3f5$qq3$1@news.tpi.pl...
> [...]
(w Wawie).
> Widzialam jakies aparaty w popularnych molochach zwanych

POlecam ten model
http://www.medyczny.pl/sklep/product_info.php?cPath=
218&products
_id=129&

JFK

3. Data: 2002-10-31 14:42:16

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Csirke <c...@w...to.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> Widzialam jakies aparaty w popularnych molochach zwanych marketami, ale boje

Wlasnie, dolaczam sie do pytania, z tymze chodzi mi o taki w formie zegarka,
do noszenia na rece caly czas.

megi

4. Data: 2002-11-01 19:17:59

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

firma: Omron
model całkowicie automatyczny na ramię: MX3
W aptekach

> Witam
>
> Pilnie poszukuje opinii, jaki cisnieniomierz elektroniczny i ktorej firmy
> warto kupic.

Jak usunac czerwone plamy po półpaścu?
afty i nowotwory
Kupie nalizacz!PILNE