przeciwciała anty-HBS

1. Data: 2002-10-30 12:46:33

Temat: przeciwciała anty-HBS
Od: Krzysiek <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzie? dobry. Badanie krwi wykaza?o, ?e mam przeciwcia?a anty-HBS i
anty-HCV oraz antygen HBS. W badaniu z 1999 roku nie stwierdzono u
mnie tych przeciwcia? i antygenu, a w mi?dzyczasie nie by?am
szczepiona na ?ó?taczk?. Sk?d to si? wzi??o? Czy to oznacza, ?e jestem
odporna na WZW, czy ?e jestem nosicielk??
Prosz? o odpowiedŸ. Aleksandra.

2. Data: 2002-10-30 18:01:42

Temat: Re: przeciwciała anty-HBS
Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Oct 2002 13:46:33 +0100, Krzysiek wrote:

> [...]
> szczepiona na ?ó?taczk?. Sk?d to si? wzi??o? Czy to oznacza, ?e jestem
> odporna na WZW, czy ?e jestem nosicielk??

Poproś Krzyśka, droga Aleksandro, żeby ustawił w swoim / twoim
ForteAgencie kodowanie jako 8859-2, a nie 8895-1, tak jak teraz jest, bo
czytniki news rozpoznające deklaracje kodowania wyświetlają krzaki, jak
widać powyżej.

A co do spraw merytorycznych - jeśli masz ANTYGEN HBs - to sugeruje, że
- jeśli nie masz objawów WZW - jesteś nosicielką wirusa typu B (czyli
antygen ten - białko powierzchniowe wirusa - jest produkowany w Twoim
organizmie), a to że masz przeciwciała anty-HCV - to, że również wirusa
C...
Proponuję powtórzenie badań i zgłoszenie się do Poradni Chorób Wątroby (
o ile taką masz w okolicy), a jeśli nie - to do specjalisty chorób
zakaźnych lub internisty po prostu.
Skąd się to wzięło?... Drogą krwi. Czyli przez krew (igły, strzykawki,
dentysta i tak dalej) lub / i seks. Niech partner też się zbada.

Powodzenia i niech się nie potwierdzi...

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
"Miałem już chorego przyjąć na OINK, ale odpi*****ił neurologicznie."
(dr S. T.)

3. Data: 2002-10-30 18:19:57

Od: "GURu*" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze idz do lekarza pierwszego kontaktu z prosba o skierowanie na
konsultacje z zakaznikiem. naprawde. nie bedziemy tu roztrzasac calej
serologii zapalen watroby, bo mozliwosci troche i skomplikowane zaleznosci
dla laika bez podstaw immunologii.

powinnas sprawdzic anty HBC, przeciwciala skierowane przeciw bialku
korowemu; moze w badaniach jest anty HBC dodatni zamiast anty HCV dodatni,
jak napisalas (ewentualnie HBV-DNA sprawdza, nawet lepiej)

z pozdrowieniami i powazaniem

Max M, MD

4. Data: 2002-10-30 18:55:30

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Tutaj możesz dowiedzieć się sporo ciekawych rzeczy na temat WZW typu C:
http://www.hcv.pl/index2.php

Pozdrawiam, andrzej

recepta na Cilest lub Minulet
Organizacja Primum Non Nocere