kaszel... kaszel...kaszel

1. Data: 2006-03-01 07:06:44

Temat: kaszel... kaszel...kaszel
Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Juz niewiem co robic co chwila kaszel , wyleczę kaszel to nastepny itd w
nieskończonośc . Czy macie podobnie z dzieciakami ,które chodzą do
przedszkola?
Idę do lekarza , scenariusz ten sam ... " Chodzi do przedszkola to kaszle
" - mowi p.Lekarka i zapisuje syropy.
Jest to raczej kaszel mokry z małą chrypką , kaszle raczej rano , natomiast
w dzień trochę mija .
Może macie jakies domowe sposoby pozbycia sie kaszlu?

mumu

2. Data: 2006-03-01 07:14:26

Temat: Re: kaszel... kaszel...kaszel
Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mumu" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> natomiast w dzień trochę mija .
> Może macie jakies domowe sposoby pozbycia sie kaszlu?

Witam:) robiłaś testy alergiczne?u nas było to samo,w końcu okazało się
co jest przyczyną.

pozdrawiam ania

3. Data: 2006-03-01 07:42:23

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wpadł ktoś na pomysł że to glisty (albo inne pasożyty)?
Pewnie nie, a warto zbadać kał na pasożyty ale w dobrym laboratorium a nie w
takim, gdzie tylko raz zajrzą i stwierdzą, że nie ma. Moja laborantka raz
wykryła jaja w 6-tej próbce.

Ewentualnie nie badać, tylko podać Zentel 2 tabletki jednorazowo na noc (nie
ma specjalnie skutków ubocznych). Na drugi dzień zmienić pościel, bieliznę,
piżamę i dokładnie poodkurzac całe mieszkanie.

Cykl rozwoju glisty jest taki, że jaja krążą krwioobiegiem i dostają się do
oskrzeli i tam drażnią. Sporadycznie jajo może zagnieździć się w jakimś
dziwnym miejscu i skutki sa potem straszne, więc nie warto tego lekceważyć.
Dziwię się, że lekarze rzadko to badają.

Jacek

4. Data: 2006-03-01 07:46:31

Od: " PASIK" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> takim, gdzie tylko raz zajrzą i stwierdzą, że nie ma. Moja laborantka raz

sukces

> Ewentualnie nie badać, tylko podać Zentel 2 tabletki jednorazowo na noc (nie
> ma specjalnie skutków ubocznych). Na drugi dzień zmienić pościel, bieliznę,
> piżamę i dokładnie poodkurzac całe mieszkanie.

zdecydowanie trzeba umyć wszystko
i nie zapominaj że inni domownicy też mogą być nosicielami wiec podanie tylko
dziecko to taka droga na skróty

> [...]
> dziwnym miejscu i skutki sa potem straszne, więc nie warto tego lekceważyć.
> Dziwię się, że lekarze rzadko to badają.

bo oszczędzają..
jesli już to zrobić badania na lamblie, owsiki, glisty, grzyby.
Przejrzyj forum gazetowe o alergii.

pozdr.pasik

5. Data: 2006-03-01 08:35:23

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wiem , czy oszczędzają?
Mój mały miał jeden antybiotyk, potem drugi, potem trzeci. Na leki poszło
grubo ponad 100zł. I to trucie dziecka. W końcu znajomy lekarz z kopalni i
to żaden pediatra zapytał a kał na pasożyty badaliście? Nie ! No i sie
wydało.
Teraz "mały" ma 11 lat i niedawno sytuacja się powtórzyła.
Badanie na pasożyty 10 zł lamblie 30 zł. Zentel 14 zł opakowanie x liczba
domowników. Za "jedyne" 80 zł mamy spokój.
Jacek

6. Data: 2006-03-01 09:27:41

Od: " PASIK" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

> Ja wiem , czy oszczędzają?

Oszczędzają na badaniach( krew, mocz, posiew, rozmaz ect..)
.na wypisywaniu recept nie..w końcu ich biznes
( skąd tylu akwizytorów medycznych w przychodniach?)

> [...]
> grubo ponad 100zł. I to trucie dziecka. W końcu znajomy lekarz z kopalni i
> to żaden pediatra zapytał a kał na pasożyty badaliście? Nie ! No i sie
Bardzo rzadko lekarze zaproponują takie badania.
Ludzie nie maja prawa mieć pasożytów , lamblii...dla mnie to lekka paranoja.

> Teraz "mały" ma 11 lat i niedawno sytuacja się powtórzyła.
> Badanie na pasożyty 10 zł lamblie 30 zł. Zentel 14 zł opakowanie x liczba
> domowników. Za "jedyne" 80 zł mamy spokój.

<cena zalezna u nas pasożyty od 8 do 15, lamblie 40, grzyby- 40, toksokaroza-
ok40)

Pasożyty bada się przynajmniej 3 razy...braliśmy kał co dwa dni do badania..
Laborantka powiedziała że za krótkie przerwy żeby trafić na cykl rozwojowy glisty
widoczny w kale trzeba brać kał np w tygodniowych odstępach.

Chciałam zrobić synowi badania w dobrym laboratorium(tz stosującym dobre
odczynniki,tam gdzie nie oszczędzają na czasie tylko materiał badaja przez kilka
tygodni) i co lekarz z por.parazytologicznej wystrychnął mnie na dudka-
odpowiedż- przecież dostanie pani skierowania na badania od rodzinnego.
Co z tego że rodzinny ma podpisaną umowę z nędznym miejscowym lab.
I tak muszę za wszystko zapłacić:(

pozdr.Pasik

7. Data: 2006-03-01 10:06:59

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 01 Mar 2006 08:06:44 +0100, mumu <a...@i...pl> wrote:

> Id? do lekarza , scenariusz ten sam ... " Chodzi do przedszkola to kaszle
> " - mowi p.Lekarka i zapisuje syropy.

Zawsze ta sama lekarka? Może warto innej spytać?

> Jest to raczej kaszel mokry z ma?? chrypk? , kaszle raczej rano ,
> natomiast w dzie? troch? mija .

Może w domu masz za sucho? Albo coś w domu sieje jakimiś chemikaliami?
Meble z płyty potrafią śmierdzieć formaldehydem, większość tego nie czuje,
niektórym przeszkadza. Czasami wystarczy się skaleczyć na początku sezonu,
żeby mieć problem - całą zeszłą zimę przekasłałem od dymu z kominka, w tym
roku kominek ten sam, drweno podobne, a ja nie kaszlę.

> Mo?e macie jakies domowe sposoby pozbycia sie kaszlu?

Jak wyjeżdżacie z domu przeczhodzi, czy tak samo?

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

8. Data: 2006-03-01 10:21:54

Temat: Re: badania -pasożyty
Od: " PASIK" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

sensownie napisane , post sigvaris z forum alergii:
1. Leczysz najpierw robaki. Konsekwentnie. Zentel i np Pyrantelum na zmianę co
10 dni (duże prawdopodobieństwo skuteczności przy gliście). Na Vermox dziecko
jest za małe. Dawki 3 dniowe, 10 dni przerwy i tak 3-krotnie. Lub 4-krotnie - w
zalezności od tego jak dziecko będzie reagowało.
2. w końcówce kazdej serii porządki
3. 3-trzy tygodnie przerwy od jakichkolwiek leków.
4. leczenie lamblii. Dziecko Furazolidon 10 dni, dorośli Macmiror - szczegóły
leczenia Ci doślę w drugim poście
5. w końcówce porządki
6. 3- trzy tygodnie spokoju i odpoczynku od leków
7. badania kontrolne kału.

Jesteś więc na dobrym tropie leczenia, tak to wyglada dla mnie laika, ale z
zacięciem nie tyle do leczenia ludzi, co do skutecznego wykańczania
pasożytów.Plan 7 punktów jest tu zasadny. Co do glist, to czarodziejskie
urządzenie ni ekłamie o tyle, ze one mogą byc w płucach (ich larwy). Ale tym na
razie się nie przejmuj - dziecko w czasie leczenia może kaszleć, ale to minie -
szybko minie. Za to będziesz miała potwierdzenie, co do tego czarodziejstwa
urządzenia. Pogorszenie w czasie usuwania robali ostatecznie potwierdza, że
były w organiźmie.
-----------------------------
Generalnie pasożyty, ale zwłaszcza robaki i lamblie trzeba leczyć wg. trzech
zasad. Tylko wtedy leczenie jest skuteczne i nie dochodzi do zarażeń wtórnych.
Np. zarażenie wtórne lamblią, to zarażenie tym samym szczepem tego
pierwotniaka, który jest już oporny na wcześniej podany lek. Trzeba wtedy
stosować silniejszy a wybór jest prawie żaden.

1 zasada. Podawanie leku zawsze zaczynamy wszyscy tego samego dnia.

2 zasada. Leki dostają wszystkie osoby mieszkające np. w jednym mieszkaniu, czy
domu. W przypadku dziecka leczy się też osoby ściśle mające kontakt z
dzieckiem: nianie, dziadków. Oczywiście dzieci dostają inne leki niż dorosli.

3 zasada. Zawsze w końcówce podawania leków trzeba robić generalne porządki w
otoczeniu zarażonego. Zwłaszcza pościel, ręczniki, bielizna. U dzieci mycie i
przelewanie zabawek wrzątkiem. Solidne mycie pawlaczy na pościel i łóżek.
Odkurzanie. Trzepanie dywanów i materacy.
Lamblia jest chlorooporna więc większość preparatów typu domestos jest
nieskuteczna. Spirytus też jest uważany za mało skuteczny najlepsze jest
spłukiwanie wszystkiego.
Owsiki lubią kurz i wilgoć więc w ich przypadku odkurzanie i trzepanie!
Wymiatanie ciemnych kątów.
Wszystkie jaja robaków i cysty lamblii są odporne na mróz. Więc mrożenie nic
nie daje..

pozdr.Pasik

9. Data: 2006-03-01 11:03:21

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

moje dziecko brało juz tabletki(zentel) na pasożyty, no chyba ,ze sie to
powtórzyło drugi raz?

mumu

10. Data: 2006-03-01 11:26:28

Od: " PASIK" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moje dziecko brało juz tabletki(zentel) na pasożyty, no chyba ,ze sie to
> powtórzyło drugi raz?

Poczytaj to co przekopiowałam
A badaliście całą rodzinę?
Co z tego jak wyleczycie dziecko, jeśli nosicielem cały czas jest którykolwiek
członek rodziny?

Pasik

Wypracowania z internetu - gdzie?
własne zabaweczki w przedszkolu
kolonie,obozy w Polsce-szukamy ofert
[OT] prawa autorskie i kopyrajty raz jeszcze
Miód