katar

1. Data: 2003-04-28 11:50:21

Temat: katar
Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy znacie jakies sposoby na szybkie pozbycie sie kataru,nie mam
temperatury,kaszlu tylko katar i boli mnie gardlo.
pozdrawiam
paula

2. Data: 2003-04-28 12:42:11

Temat: Re: katar
Od: Magdalena <m...@i...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa razy udało mi się pozbyć kataru po wypiciu grzanego alkoholu (raz
był bimber drugi raz koniaczek koniaczek)

Pozdrawiam

3. Data: 2003-04-28 13:02:11

Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to alergia? Tak zazwyczaj się zaczyna...
Boa.

4. Data: 2003-04-28 15:00:12

Od: "Cleopatra" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wkladam do nosa kawelek cebuli przy katarze lub przemywam nozdrza woda z
mydlem :D i mi pomaga:D

-=3893351=-
-=[PsychoZ]Cleopatra=-
WwW.PsychoClownZ.PrV.pl

5. Data: 2003-04-28 18:32:21

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Apr 2003 16:00:12 +0100 Cleopatra wyklawiaturzyl(a):

> Ja wkladam do nosa kawelek cebuli przy katarze lub przemywam nozdrza woda z
> mydlem :D i mi pomaga:D

bleeeeeee

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

6. Data: 2003-04-28 20:31:54

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> czy znacie jakies sposoby na szybkie pozbycie sie kataru,nie
mam
> temperatury,kaszlu tylko katar i boli mnie gardlo.

Jeżeli to jest katar (a nie alergia czy nie świństwa) to
niestety:
"Katar nie leczony trwa siedem dni, leczony - tydzień"
Wynika to z cyklu życia wirusa i tworzenie antyciał (a może
in...cośtam)

Pozdrawiam
Qwax

Zainwestuj w swoje małżeństwo!