kawa frappe

1. Data: 2002-08-23 11:04:59

Temat: kawa frappe
Od: m...@w...pl (mirfak) szukaj wiadomości tego autora

jak zrobic kawe frappe?
porT Tatry | http://nerw.pl

1. Data: 2002-08-23 11:15:22

Temat: Re: kawa frappe
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jak zrobic kawe frappe?

1,5 lyzeczki kawy rozpuszczlnej
1 lyzeczka cukru
1 lyzeczka wody gazowanej
wymieszac

zalac do pelna (szklanki) woda gazowana (zimna!!!!)

pic przez rurke :)

--
Saman_tha

1. Data: 2002-08-23 11:16:10

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirfak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak zrobic kawe frappe?
> porT Tatry | http://nerw.pl

Jezeli dobrze pamietam to jak bylam w Grecji Grecy robili ja tak:
lod, kawa rozpuszczalan schlodzona i ew. oslodzona i na to lody np.
waniliowe, smietankowe. Podawali to oczywiscie w szklance wysokiej ze
slomka. Acha na wierzch dawali bita smietane posypana czasem cynamonem.
Ela

1. Data: 2002-08-23 11:16:24

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-23 11:16:57

Od: "Atanazy" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak zrobic kawe frappe?

Jeden z latwiejszych przepisow:
1. Wlaczyc komputer
2. Odpalic Internet Explorer (ten skladnik mozna zastapic Netscapem lub
Opera bez pogorszenia smaku kawy frape)
3. Wpisac adres strony (np. www.google.com)
4. W okienko ktore sie pojawi wpisac np "frape"
5. Przepisow wyskoczy co niemiara :)

Inna metoda, to poczytac grupe, bylo kilka postow nizej...

Pozdrawiam
Atanazy

1. Data: 2002-08-23 11:24:11

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirfak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak zrobic kawe frappe?
> porT Tatry | http://nerw.pl

Nie chce tu robic reklamy ale w Poznaniu pyszne vanilla frappe podają na
Półwiejskiej w Coffee Time
Gorąco polecam :)

1. Data: 2002-08-23 11:44:55

Od: "Mirfak" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam Herbatko efemeryczna i wkurzona. specjalnie dla Ciebie "dzien
dobry"
oraz milego dnia i smacznej kawy lub herbaty
pozdrawiam, mirfak

Uzytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2002-08-23 11:59:51

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-23 12:07:48

Od: "Stilnox" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cmok cmok slodziutka Herbatko efemeryczna
dzieki, mirfak

1. Data: 2002-09-01 17:38:04

Od: "Mo" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podstawowym składnikiem kawy jest .... kawa frappe. Serio, byliśmy w tym
roku na odjazdówce w Grecji i podstawową wiedzą jaką teraz posiadamy
przygotowywanie kawy frappe. Niestety w Polsce raczej nie dostaniesz
odpowiednio palonej kawy. Cały sekret polega na tym że kawa frappe (nazwa
własna) pieni się przy meszaniu.
Bierzesz łyżeczkę rozpuszczalnej kawy frappe, zalewasz wodą mineralną (wcale
nie gazowaną), i dosładzasz do smaku. Następnie wstrząsasz całość (w
shakerze lub mieszadełkiem). Do szklanki wrzucasz kostki lodu, wlewasz kawę
i delikatnie dolewasz zwykłego mleka (żadne lody czy bita śmietana). Robiłam
w domu i wiem z własnego doświadczenia, że musisz zachować taką kolejność
(mam na myśli lód i mleko) inaczej całą piankę szlak trafi. Spróbuj z naszą
nescafe rozpuszczlną, powinno się udać.
Mo.

Re: [OT] okradanie konsumenta - Albert
Polecam ksizke Herve Thise'a