w czym panierujecie rybę ?

1. Data: 2002-08-23 13:01:06

Temat: w czym panierujecie rybę ?
Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zawsze jak zmażę rybę obtaczam ją najpierw w
jajku potem w bułce tartej, lub w samej mące( np. płotki)
i na gorący olej.
Będąc na wczasach w Górach Sowich, zasmakował mi pstrąg
(złowiony przeze mnie, tam jest takie łowisko rybne gdzie same ryby
biorą ) przyrządzony przez kucharza w jakiś inny sposób, którego nie
znałam.
W smaku było super, panierka miała wygląd zielonkawy a na wirzchu
siemie lniane ( chyba).
Mam pytanie jak Wy grupowicze przyrządzacie rybkę do smażenia ?

Kasia

1. Data: 2002-08-23 13:07:53

Temat: Re: w czym panierujecie rybę ?
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>siemie lniane ( chyba).
>Mam pytanie jak Wy grupowicze przyrządzacie rybkę do smażenia ?

Ja nigdy nie panieruje. przyprawiam, odtsawiam, aby sie "przegryzla" i potem
pieke lub smaze.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-23 13:17:40

Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>zasmakował mi pstrąg
> (złowiony przeze mnie, tam jest takie łowisko rybne gdzie same ryby
> biorą )

nie pochlebiaj sobie tym "wlasnorecznym lowieniem ryb" :-)
zasadz sie kiedys na pstraga "na prawde", a zobaczysz co to znaczy "zlowiony
przeze mnie" :-)

wiekowy wedkarz :-)

1. Data: 2002-08-23 20:45:06

Od: "Dario" <D...@i...nu> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje panierowac w maku, nasionac slonecznika, zmielonych orzechach w
jajku z ziolami...
Dario

1. Data: 2002-08-23 20:57:58

Temat: Odp: w czym panierujecie rybę ?
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

do tego ziarna sezamu pasuja?

kaska

1. Data: 2002-08-23 22:00:29

Od: "Dario" <D...@i...nu> szukaj wiadomości tego autora

pewnie ze tak. Efekt zalezy od podanego sosu i stopnia smazenia. Kazde
orzechy z dostosowanym sosem sa dobre
Dario
"KaskA" <k...@t...pl> schreef in bericht
> do tego ziarna sezamu pasuja?