szukam przepisu na prawdziwe leczo

1. Data: 2002-08-23 13:45:46

Temat: szukam przepisu na prawdziwe leczo
Od: "Stilnox" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bede bardzo wdzieczny za wszelkie przepisy

1. Data: 2002-08-23 15:21:37

Temat: Re: szukam przepisu na prawdziwe leczo
Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

powodzenia w poszukiwaniach
A.

1. Data: 2002-08-23 15:29:28

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stilnox" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> bede bardzo wdzieczny za wszelkie przepisy

no to idz do zrodla :))
http://www.budapeszt.infinity.waw.pl/qchnia/lecso.ht
ml

Jola L-L

1. Data: 2002-08-24 05:37:11

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Jola L-L z adresu <j...@i...pl> napisał:

:: Użytkownik "Stilnox" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
:: news:ak5e56$1i2$1@news.onet.pl...
::: bede bardzo wdzieczny za wszelkie przepisy
::
:: no to idz do zrodla :))
:: http://www.budapeszt.infinity.waw.pl/qchnia/lecso.ht
ml
::
:: Jola L-L

Jak sie uprzesz to mozna do tego dodac kabaczki albo inne dyniowce- tez sa
dobre, podejrzewam ze w ramach tego ryzu:)
grzesiek

1. Data: 2002-08-24 09:00:49

Od: "kudziu" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :: Jola L-L
>
> Jak sie uprzesz to mozna do tego dodac kabaczki albo inne dyniowce- tez sa
> dobre, podejrzewam ze w ramach tego ryzu:)
> grzesiek

tak ale tu chodzi o "prawdziwe" leczo a nie jego polskie wariacje

1. Data: 2002-08-26 07:56:05

Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kudziu" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> tak ale tu chodzi o "prawdziwe" leczo a nie jego polskie wariacje

Cześć!

No dobra. Przepis co prawda z 1972 roku, ale za to
z samego przedmieścia Budapesztu. Siedziałem na
stołku i pisałem, a gospodyni szalała po kuchni...

Składniki:
- kiełbasa, mieso z rosołu ok. 0,7kg
- cebula ok. 0,7kg
- papryka ok. 1kg
- pomidory ok. 0.7kg

Składniki mogą być 2 gatunku.

Do dużego gara (minimum 3l) wlać trochę oleju. Kilka łyżek,
aby tylko przykryć dno. Jak olej jest ciepły, wrzucić pokrojoną
w plasterki kiełbasę i reszki gotowanego mięsa z obiadu. Dusić
na małym ogniu około 10 minut. Potem wrzucić pokrojoną na
półplasterki cebulę i dusić około 20 minut. Potem wrzucić paprykę,
słodką, kilka gatunków, pokrojoną w paski, bez ogonków i gniazd
nasiennych. Delikatnie posolić i dusić aż do puszczenia soku
przez paprykę. Na koniec należy wrzucić pomidory pokrojone
w ósemki. Jak Ci to przeszkadza to możesz zdjąć skórki, ale to
nie konieczne. Dosolić, dopieprzyć i dopapryczyć ostrą papryką
do smaku. I gotowe.

Pozdrowienia. Krzysztof.

w czym panierujecie rybę ?
kawa frappe