kazdy znajdzie cos dla siebie...

1. Data: 2006-12-04 11:21:46

Temat: kazdy znajdzie cos dla siebie...
Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

nasze (polskie) filmy tez tam sa:
http://www.youtube.com/watch?v=6D4ZaICepeM

2. Data: 2006-12-04 11:44:38

Temat: Re: kazdy znajdzie cos dla siebie...
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> nasze (polskie) filmy tez tam sa:
> http://www.youtube.com/watch?v=6D4ZaICepeM

Mnie oczywiście daleko do takich wyczynów jak te, czy do Twoich, ale wdpaniale mi
się jeździ z moim piątym kołem! Musze powiedzieć, że jest to kapitalne urządzenie.

Tylwe, ze będę musiał niestety zebatkę górną zmienić na większą, bo mi się forma
poprawiła i ręce wzmocniły.

Adam Pietrasiewicz

3. Data: 2006-12-06 22:13:07

Od: "rolins" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> urządzenie.
>
> Tylwe, ze będę musiał niestety zebatkę górną zmienić na większą, bo mi się

ee nie gadaj, najwazniejsze jest to ze wogole cos robisz i masz z tego
satysfakcje, jest wiele osob ktorym sie nawet nie chce chciec. Tak trzymaj!

Renta z tytulu niezdolnosci do pracy a ciaglosc pracy
Zarabiaj wiecej badz soba
[Fwd: Składki na ubezpieczenia społeczne a osoby posiadające prawo do świadczeń rentowych]
Warsztaty Terapii Zajęciowej & kieszonkowe
? NIETYKALNI ?