Renta z tytulu niezdolnosci do pracy a ciaglosc pracy

1. Data: 2006-12-03 13:59:27

Temat: Renta z tytulu niezdolnosci do pracy a ciaglosc pracy
Od: "Koola" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy przy staraniu sie o rente z tytulu niezdolnosci do pracy istotna jest
ciaglosc zatrudnienia?

Mam 29 lat i I grupe - jeszcze nie mam 4 lat stazu gdyz brakuje mi kilka
miesiecy okresu skladkowego ale jak wszystko bedzie OK to przed ukonczeniem
30 roku zycia bede mial te 4 lata stazu. Z tym ze teraz mam juz przerwe w
okresie skladkowym (w pewnym momencie bylem 2 m-ce bez pracy) a teraz nowy
pracodawca zamiast umowy na okres probny chce mi dac umowe zlecenie (lub
umowe o dzielo) tak wiec kolejna przerwa w zatrudnieniu i ubezpieczeniu
spolecznym - czy to ze nie bede mial ciaglosci zatrudnienia bedzie w czyms
kolidowalo gdy bede sie staral o rente z tytulu niezdolnosci do pracy? Czy
ewentualnie pozniej takie cos moze byc jakas przeszkoda przy staraniu sie o
rente czy emeryture?

pozdr.