kenzo

1. Data: 2003-09-17 11:13:56

Temat: kenzo
Od: "Pawel_P" <n...@p...homeip.net> szukaj wiadomości tego autora

slyszałyscie moze o podrobkach perfum badz wody toaletowej wlasnie marki
kenzo
jesli tak prosilabym o inf. gdzie takowe mozna kupic
pozdrawiam
magda

1. Data: 2003-09-17 11:32:28

Temat: Re: kenzo
Od: "nina" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel_P" <n...@p...homeip.net> napisał w
wiadomości news:bk9fdk$obm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> slyszałyscie moze o podrobkach perfum badz wody toaletowej wlasnie marki
> kenzo
> jesli tak prosilabym o inf. gdzie takowe mozna kupic

na bazarze? stadionie X-lecia? na straganach, np pod forum w wawie?

pozdro. ninka

1. Data: 2003-09-17 21:52:28

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"nina" <n...@p...fm> wrote in message
> Użytkownik "Pawel_P" <n...@p...homeip.net> napisał w
> wiadomości news:bk9fdk$obm$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> na bazarze? stadionie X-lecia? na straganach, np pod forum w wawie?

W hali bodajze mirowskie (pamiec mi coraz bardziej nawala jesli chodzi o
nazwy warszawskie :(), tej przy pomniku lotnika jest (a przynajmniej bylo
jeszcze pol roku temu) stoisko na ktorym sprzedaja podbrobki prawie kazdej
marki...

pozdrawiam
iska

1. Data: 2003-09-18 08:10:14

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kenzo
> jesli tak prosilabym o inf. gdzie takowe mozna kupic

Ja kupiłam w sklepie kosmetycznym na bielanach w Wawie.

Anna Styś

1. Data: 2003-09-18 09:57:57

Od: "kasiulka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kupiłam w sklepie kosmetycznym na bielanach w Wawie.

a gdzie dokladnie na Bielanach?
pozdrawiam,
kas

--
My, samotnicy, powinnismy trzymac sie razem.

1. Data: 2003-09-19 15:53:31

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiulka" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> a gdzie dokladnie na Bielanach?
> pozdrawiam,
> kas
>
> --
> My, samotnicy, powinnismy trzymac sie razem.

Na ul. Reymonta, na przeciwko euroshopu, obok fryzjera. Dokładnego adresu
nie znam, ale jak chcesz to się dowiem.

Pozdrawiam,
Anna Styś

Moze cos polecicie ...