kiedy mozna robic badania po antybiotyku?

1. Data: 2005-02-22 16:35:23

Temat: kiedy mozna robic badania po antybiotyku?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o badania krwi i usg jamy brzusznej - niedawno dowiedzialam sie,
ze podczas brania antybiotyku nie mozna robic badania krwi, bo glupoty wyjda
(co do usg - nie wiem), a wiem, ze po zakonczeniu kuracji musze zrobic
konktrolnie krew i usg. slyszalam juz rozne wersje - ze trzeba odczekac, ale
jedni mowia, ze tydzien, inni, ze 2, inni, ze 3?... moze ktos z was wie?
badania sa drogie, nie chcialabym ich zrobic na marne i musiec powtarzac:(

2. Data: 2005-02-23 13:20:21

Temat: Re: kiedy mozna robic badania po antybiotyku?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Feb 2005, Ruua wrote:

> chodzi mi o badania krwi i usg jamy brzusznej - niedawno dowiedzialam sie,

pytasz tego lekarza, ktory zlecil ...

P.>
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl

3. Data: 2005-02-23 20:00:57

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisal w
wiadomosci news:Pine.BSO.4.58L0.0502231420050.22466@renata.am.t
orun.pl...

> pytasz tego lekarza, ktory zlecil ...

te terminy, ktore napisalam w I poscie, to opinie lekarzy - rozne:( wiec
zglupialam. licze wiec, ze ktos mial taka sytuacje, odczekal tyle, ile
trzeba i badania mu nie wyszly zafalszowane.

mam jeszcze jedno pytanie - jak sie przygotowac, zeby narzady w jamie
brzusznej byly widoczne. lekka dieta, espumisan, glodowka tyle, ile trzeba
(cala noc) - a i tak trzustka byla zaslonieta gazami:(

zatrucie metoklopramidem
nos-pa, aspiryna a ciąża
Opuchlizna...
dieta kopenhaska???