Duomox

1. Data: 2005-02-22 14:05:45

Temat: Duomox
Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio dostalem u dentysty antybiotyk duomox. Po usunieciu zeba
natychmiast dopadla mnie goraczka 38,5 i ostre bole plecow miesni i nerek.
W next day goraczka spadla, bole pozostaly i jakis dziwny stan przybicia
wewnetrznego(nie wiem czy z powodu utraty zeba??).
Czy moze te dziwne objawy sa spowodowane duomoxem?? Aha bralem go z jakimis
tabletami przeciwbolowymi dos ostrymi podobno.
pozdr.

2. Data: 2005-02-22 17:57:46

Temat: Re: Duomox
Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli ma obstawiać powiedziałbym GRYPA - bez związku z braniem Duomoxu.
Przypadek. Antybiotyków Betalaktamowych nie bierze się z NLPZ ponieważ
wzajemnie znacznie nasilają swoje działanie więc tu - błąd. Trzebabyło się
zastanowic które zastąpić innym czy może zmodyfikować dawkę.

Użytkownik "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> napisał w
wiadomości news:cvfegd$76f$1@nemesis.news.tpi.pl...

3. Data: 2005-02-22 18:01:32

Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

DZIEKI WIELKIE

4. Data: 2005-02-23 13:16:54

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Feb 2005, jarmulowicz krzysztof wrote:

> Czy moze te dziwne objawy sa spowodowane duomoxem?? Aha bralem go z jakimis
> tabletami przeciwbolowymi dos ostrymi podobno.

nie spotkalem sie z takimi objawami po amoksycylinie ...
jesli byla infekcja i jest bol nerek to trzeba rozwazyc czy
bol ten nie jest konsekwencja infekcji bo jest to znacznie bardziej
prawdopodobne. Zglos sie do lekarza

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl http://www.am.torun.pl/~pekasz

Pigułki a krwawienia
Nawroty grzybicy pochwy (?!?)
czy zwierzeta też tak mają?
Skąd reklamodawcy wiedzą o panującej opryszczce?
Domowe sposoby na ból gardła