czy zwierzeta też tak mają?

1. Data: 2005-02-22 13:21:52

Temat: czy zwierzeta też tak mają?
Od: "Kasia Łukasik" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może wie, czy zwierzęta też mają błonę dziewiczą? I do czego tak
naprawdę ona służy? Może moje pytanie wydaje się śmieszne,ale zawsze mnie to
nurtowało. Przecież wszelkie organy nie pełniące żadnych określonych funkcji
na drodze ewolucji zanikały. A jeśli to miało być swojego rodzaju
"ograniczenie" rozpoczęcia współżycia, to już się wcale kupy nie trzyma, bo
przecież natura zawsze dążyła do stworzenia jak najlepszych warunków do
rozrodu.Może ktoś potrafi to wyjaśnić??
K.

2. Data: 2005-02-23 13:14:51

Temat: Re: czy zwierzeta też tak mają?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-02-23 14:28:31

Od: "Kasiutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hih, nie wydaje mi się...

4. Data: 2005-02-23 15:49:31

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Łukasik" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
bo
> przecież natura zawsze dążyła do stworzenia jak najlepszych warunków do

Też nie wiem czy dobrze napiszę, ale coś mi się kojarzy, że jest to
pozostałość po parzystości narządów rodnych (jak u pierwotnych ssaków - 2
prącia, 2 macice, itd) - podobnie jak dwurożność macicy.

Pozdrawiam, Marta

5. Data: 2005-02-23 18:41:15

Od: "moscal moscal" <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Łukasik <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> przecież natura zawsze dążyła do stworzenia jak najlepszych warunków do

poczytaj o rozwoju plodowym dziecka, a bedziesz wiedziec czemu jest;)
a czy zwierzeta maja to ni mam bladego pojecia;p

6. Data: 2005-02-24 17:33:28

Od: Isia <i...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Feb 2005 18:41:15 +0000 (UTC), moscal moscal
<q...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

> poczytaj o rozwoju plodowym dziecka, a bedziesz wiedziec czemu jest;)
> a czy zwierzeta maja to ni mam bladego pojecia;p

Zapytaj się na grupie dyskusyjnej weterynaria, albo zwierzęta

7. Data: 2005-02-25 01:47:26

Od: "psychol z rynsztoka" <"psychol z rynsztoka"@malpa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poczytaj o rozwoju plodowym dziecka, a bedziesz wiedziec czemu jest;)
> a czy zwierzeta maja to ni mam bladego pojecia;p

samica śledzia(śledziona) nie ma

Skąd reklamodawcy wiedzą o panującej opryszczce?
Domowe sposoby na ból gardła
operacja prostowania przegrosy nosowej- ile nie mozna nurkowac?
butla tlenowa
Jakie badania? Przyswajalnosc mineralow