kiedy najwcześniej można ......

1. Data: 2002-09-28 14:32:56

Temat: kiedy najwcześniej można ......
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedy najwcześniej można się dowiedzieć o ciąży?
utarło się, że po miesiącu

a jak było w Waszym przypadku?
jakieś oznaki wcześniejsz? np.?

czy kobiety to czują?

z góry dzięki

Wojtek

2. Data: 2002-09-28 14:48:58

Temat: Re: kiedy najwcześniej można ......
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wojus" <w...@w...pl> wrote in message news:an4ei3$nal$1@news.tpi.pl...
> kiedy najwcześniej można się dowiedzieć o ciąży?
> [...]

W każdej aptece dostaniesz test ciążowy.

Jacek

3. Data: 2002-09-28 15:38:36

Od: "AsiaS \(Asia Slocka\)" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus"
> kiedy najwcześniej można się dowiedzieć o ciąży?
> utarło się, że po miesiącu

Liczę na to, że przy wnikliwej analizie cyklu od razu.
Zobaczymy ;-)
Asia

4. Data: 2002-09-28 17:09:45

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> kiedy najwcześniej można się dowiedzieć o ciąży?
> utarło się, że po miesiącu

2 tygodnie po spodziewanym terminie miesiączki, czyli jesli nie wsytapiła to
odczekac 2 tygodnie i ginekolog potwierdzi, bo dopiero wtedy jest wstanie
"wyczuć" :-))))
Test ciazowy tez nie da ci pewnosci od razu tylko gdzie około miesiączki. A
są kobiety, które "wiedzą" odrazu. Ja przy Karolinie wiedziałam juz po paru
dniach, jakies przeczucie, przy drugim nie wiedziałam aż do tych dwóch
tygdoni od m-czki, kiedy nie wysta[piła.

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

5. Data: 2002-09-28 17:11:45

Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedy najwcześniej można się dowiedzieć o ciąży?
> utarło się, że po miesiącu

Są testy ciązowe w aptekach które wykrywają podobno ciążę w kilka dni po
zapłodnieniu... ale te wyniki mogą być pewnie zafałszowane jeżeli poziom
odpowiedniego hormonu jest zbyt niski...

> a jak było w Waszym przypadku?
> jakieś oznaki wcześniejsz? np.?

baaaardzo duża nadwrażliwość i bolesność piersi

> czy kobiety to czują?

ja wiedziałam - zanim zrobiłam test - że będzie pozytywny... jakieś
przeczucia, kobieca intuicja albo co?? :-)

> z góry dzięki
A proszę bardzo:-)))

> Wojtek

Pozdr.
Monika & junior/ka(~25-02-2003)

6. Data: 2002-09-29 21:19:01

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> a jak było w Waszym przypadku?

Ja wkroczylam do gabinetu mojej lekarki oswiadczajac "Jestem w 13 dniu
ciazy":-))) test zrobilam dzien przed spodziewanym okresem - ale ja po
prostu wiedzialam ze bedzie dzidzius bo cykl miesiaczkowy mialam idealny i
wykorzystalismy z męzem moment owulacji w sposob maxymalny i maxymalnie
przyjemny:-)) Pani Doc wykonala USG dopochwowe ktore wykazalo "początki
początków"

> czy kobiety to czują?

Hmm, nie wiem czy kobiety ale zwierzęta tak. Moj pies zachowywal sie
wzgledem mnie zupelnie inaczej niz przed ciazą i juz wlasciwie po tygodniu
wiedzialam ze jestem w ciazy. Podobno kobiety w ciazy pachną inaczej:-)))

HaNkA CiĄżArOoFkA

7. Data: 2002-09-30 00:33:15

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
wiadomości news:an7qrp$r4l$1@news.tpi.pl...

> [...]
> wykorzystalismy z męzem moment owulacji w sposob maxymalny i maxymalnie
> przyjemny:-)) Pani Doc wykonala USG dopochwowe ktore wykazalo "początki

to przypomina mi odpowiedz pacjentki przed podaniem znieczulenia
czy jest w ciazy, a ktora brzmiala " tak, od wczoraj jestem w ciazy" :-))
iwon(k)a

8. Data: 2002-09-30 07:14:34

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to przypomina mi odpowiedz pacjentki przed podaniem znieczulenia
> czy jest w ciazy, a ktora brzmiala " tak, od wczoraj jestem w ciazy" :-))

Bez względu na Twoje wspomnienia, to co napisalam jest prawda. Dzidzius byl
zaplanowany, bardzo go chcielismy więc całkowicie normalne jest, ze
wiedzialam dokladnie kiedy jestem w ciązy. Wiem, ze są kobiety, które przez
5 miesięcy nie wiedzą, że są w ciązy ale ja po prostu się do nich nie
zaliczam

HaNkA

9. Data: 2002-09-30 08:06:32

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedy najwcześniej można się dowiedzieć o ciąży?
> utarło się, że po miesiącu
>
> a jak było w Waszym przypadku?
> Wojtek
bolesnosc i nadwrazliwosc piersi i wczesnoporanne wstawanie na siusiu to
najwczesniejsze objawy ciazy

Jola

10. Data: 2002-09-30 10:37:02

Temat: Odp: kiedy najwcześniej można ......
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...

> O Boże!!! jestem w ciąży (od 30 lat) ;-))))

hehe pewnie słonia z trąbą urodzisz

Sandra

psycholog
ginekolog we wrocławiu
szkoła rodzenia
Hej Lalki (nie spam)
[Dobra nowina dla Krakowian] GAZETA BEZPŁATNYCH OGŁOSZEŃ DROBNYCH