kiedy odwinąć azalię japonska ?

21. Data: 2005-03-24 08:49:38

Temat: Re: kiedy odwinąć azalię japonska ?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message
news:d1reoo$s9b$1@polsl.gliwice.pl...

> [...] Do bani z taką
> zimozielością:-) [...]

Nawet niech nie bedzie zimozielona, byle by paki lisciowe nie przemarzaly
:)

> [...] I w związku z tym jest to roślina problemowa.

Na prawde problemowa bylaby, gdyby mi po dwoch/trzech latach padla
calkowicie.

Pozdrawiam,
Bpjea

22. Data: 2005-03-24 08:51:57

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message

> Sprawdziłem na globusie i odległość nas dzieląca
> bez użycia lupy niezauważalną jest.

Musisz miec duzy globus ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

23. Data: 2005-03-24 08:53:33

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message

> [...] trudno się regeneruje po zimie i oczywiście nie kwitnie.

Niedobrze. Pocieszajacym jest to, ze trafila do mnie przypadkiem -
swiadomie bym jej nie kupil :)

Pozdrawiam,
Bpjea

24. Data: 2005-03-24 13:04:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:d1tv4u$235$1@nemesis.news.tpi.pl...
| "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

| Na prawde problemowa bylaby, gdyby mi po dwoch/trzech latach padla
| calkowicie.

Padła po czterech lub pięciu, nie pamiętam już, teraz testuję sadzonkę z
niej zrobioną i wsadzoną w innym miejscu:)

Pozdrawiam, Basia.

25. Data: 2005-03-24 14:35:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Mar 2005 08:17:41 +0100, Bpjea napisał(a):

> "Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Wyraz to, prosze, w liczbach :) U mnie zima byla przecietna :)
> Dziekuje za raport :)

-20 do -22 stopnie C nocą przez około 7-10 dni, sorry nie notowałam
dokładnie.
Pod grubą kołderką śniegu zimowała.
U mnie 'gołych' mrozów nie było, najwyzęj dwie noce w okolicy -12 stopni.

Pozdrawiam

Marta

26. Data: 2005-03-24 18:03:28

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:d1tv93$3aa$1@nemesis.news.tpi.pl...
> "boletus" <b...@o...pl> wrote in message
>
> Musisz miec duzy globus ;)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

W dużym miąższu, rdzeń wielki być nie musi
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

27. Data: 2005-03-24 21:44:24

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:d1tv4u$235$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Na prawde problemowa bylaby, gdyby mi po dwoch/trzech latach padla

No wiesz! One ślicznie kwitną.
Od czterech lat mi rosną, nie okrywam ich , ale mają osłonę przed zimnymi
wiatrami.
Liście faktycznie brązowieją i część opada, ale potem zielenią się na nowo.

Pozdrawiam
Teresa

28. Data: 2005-03-25 13:33:33

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@g...katowice.pl> wrote in message

> [...]
zimnymi
> wiatrami.
> Liście faktycznie brązowieją i część opada, ale potem zielenią się na

To lubie ale wasze relacje sa sprzeczne. U Basi padla, u Ciebie rosnie.
Badz co badz mieszkam bardziej na wschod i mrozy u mnie bywaja wieksze.
Juz i tak postanowione - wysadze ja do gruntu i co bedzie to bedzie :)
Bede mial miejsce na bauhinie lub eukaliptus na parapecie :)
Dziekuje za odpowiedzi :)

Pozdrawiam,
Bpjea

29. Data: 2005-03-25 13:36:25

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> -20 do -22 stopnie C nocą przez około 7-10 dni, sorry nie notowałam
> dokładnie.
> Pod grubą kołderką śniegu zimowała.

No to calkiem przywzoicie :) U mnie bylo -24 gdy sniegu bylo duzo. Przy
gruncie moglo byc ewentualnie -25 stopni.

Pozdrawiam,
Bpjea

30. Data: 2005-03-25 15:23:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To lubie ale wasze relacje sa sprzeczne. U Basi padla, u Ciebie rosnie.

U mnie też rośnie, sama zimuje i kwitnie fantastycznie.
> Dziekuje za odpowiedzi :)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

Pozdrawia po raz wtóry boletus