Olender

1. Data: 2005-03-19 11:23:50

Temat: Olender
Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie :)
Szukam pomocy dla mojego olendra... dostalam taka rosline w prezencie a teraz
widze, ze powoli zaczyna umierac :( na lodydze i lisciach pojawily mu sie
takie male narosle- brazowe- jak je dotykam- latwo schodza, w srodku
wygladaja jakby wypelnione byly maka... na lisciach jest sa tez krople
lepkiego plynu (tak jak przy mszycach). generalnie kwiat usycha od "dolu"
powoli opadaja mu liscie.
Nie wiem jak go uratowac. Nie znam sie na tym.
Bardzo prosze o pomoc, rady- co mam zrobic?
Kupilam w ogrodniczym taki preparat na przedziorka i jeszcze inne "robale"
ktorym pryskalam oleandra, ale widze ze to nic nie pomaga...
Pozdrawiam- Miodynka

2. Data: 2005-03-19 11:25:02

Temat: Re: Olender
Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie z tych emocji zrobilam blad w temacie i nie tylko ...
Chodzi mi o Oleandra.
Przepraszam :)
Miodynka

3. Data: 2005-03-19 12:08:27

Temat: Re: Oleander
Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kupilam w ogrodniczym taki preparat na przedziorka i jeszcze inne "robale"
> ktorym pryskalam oleandra, ale widze ze to nic nie pomaga...
Witaj !Twój Oleander ma tercznika. Najprostszym sposobem pozbycia sie
go,jest umycie całej rosliny dokładnie wodą z domieszką np.Ludwika ,a
brazowe tarczki oczyscić np.starą szczoteczką do zębów.Dopiero potem
zastosowac odpowiedni środek chemiczny.Zabieg powtórzyć po 10 dniach.
Pozdrawiam Elzbieta

4. Data: 2005-03-19 13:16:46

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:39a6.0000035a.423c163a@newsgate.onet.pl Elba
<e...@o...pl> napisał(a):

> Witaj !Twój Oleander ma tercznika.

Hejka. Mówiąc prościej, oleander stertyczał. ;-)
Pozdrawiam kwintesencyjnie Ja...cki

5. Data: 2005-03-19 13:23:10

Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! :)
Bardzo dziekuje za informacje :) ide do lazienki- akcja "walka z tercznikiem"
za chwile sie rozpocznie.

ps. mam inny plyn do mycia naczyn- czy musi to byc koniecznie "Ludwik"?
Miodynka

6. Data: 2005-03-19 16:22:28

Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tercznikiem"
> za chwile sie rozpocznie.
>
> ps. mam inny plyn do mycia naczyn- czy musi to byc koniecznie "Ludwik"?

Witam ponownie!
To oczywiscie jest tarcznik.Przepraszm za przejęzyczenie. A płyn to
napisałam: np.
Elżbieta

7. Data: 2005-03-19 20:46:07

Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Jeszcze raz bardzo dziekuje za informacje. Jestem bardzo wdzieczna za pomoc i
rady. Ciesze sie ze mam nadzieje bede mogla uratowac kwiatek.
:)
POzdrawiam- Miodynka

8. Data: 2005-03-20 02:49:38

Temat: Re: Olender OT
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...pl> wrote in message

> Szukam pomocy dla mojego olendra...

Juz wiesz jak sie pozbyc tarcznikow.
Mam do Ciebie mala uwage - nie wyswietla sie Twoj nickname tam gdzie
powinien byc. Takie posty wygladaja jakby przybywaly znikad - dopiero
trzeba czytac tresc by wiedziec kto pisze.

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2005-03-20 09:07:54

Od: " miodynka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za te uwage :) nie wiem jak to poprawic. Myslalam, ze jak jestem
zalogowana to list automatycznie sie podpisze (widze teraz swoj e-mail ;
kiedy pisze te wiadomosc)
jednak teraz na wszelki wypadek jeszcze wpisalam swoj nick do
rubryki "autor", chyba bedzie dobrze?
Pozdrowienia- Miodynka

10. Data: 2005-03-21 06:05:07

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

" miodynka" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...] jednak teraz na wszelki wypadek jeszcze wpisalam swoj nick do
> rubryki "autor", chyba bedzie dobrze?

Juz jest dobrze :)

Pozdrawiam,
Bpjea