kiszenie - co to właściwie jest?

1. Data: 2000-04-20 01:59:26

Temat: Re: Re: kiszenie - co to właściwie jest?
Od: l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> wrote:

> Może tak jak natkę pietruszki czy koperek? Upchać w pojemniczek do
>robienia kostek lodowych, zalać wodą i zamrozić?

Od lat mroze zielenine (np pierrusze) i nigdy jej nie zaleawale! Poprostu
upychalem w sporym w sumie pojemniku i wldadalem do zamrazarki gdzie sobie
lezaly az je powoli zuzylem.

IMHO zalanie woda spowodowalo by, ze nie mogl bym ich zobie zawsze brac
tyle ile chcialem a musial bym brac po kostce.

Poza tym jak tak zamrozona pietruszka posypac sobie chleb czy jajak?

Pozdrawiam.

Lechu

--
Leszek(Lechu) Marmon
E-Mail: l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl
|_____\___|\___|_| |_|\__,_| U

1. Data: 2000-04-20 10:36:05

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Apr 2000, Leszek(Lechu) Marmon wrote:

> Od lat mroze zielenine (np pierrusze) i nigdy jej nie zaleawale! Poprostu
> upychalem w sporym w sumie pojemniku i wldadalem do zamrazarki gdzie sobie
> lezaly az je powoli zuzylem.

Tak też można przecież :-) Ja tylko napisałam, jak to robi
znajoma, u której to widziałam - ma w woreczku kostki z gęsto upchanymi
zieleninkami i w razie potrzeby rozmraża sobie kostkę.

Zuzanka

*:.
Jedyny powód bzykania, to ten, że jest się pszczołą -- Kubuś Puchatek

1. Data: 2000-04-20 22:50:15

Od: l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>znajoma, u której to widziałam - ma w woreczku kostki z gęsto upchanymi
>zieleninkami i w razie potrzeby rozmraża sobie kostkę.

Ok, ok :-) Ja nie mowie, ze tak sie nie da tylko stwierdzam, ze to
niepraktyczne :-)

Pozdrawiam.

Lechu

Help - piersi kacze, co z nimi zrobic na szybko?
Chleb razowy
Zmywarka
faworki
Serwis Makaron i kolejne nowości