klawisze trwałe

1. Data: 2009-01-25 21:02:36

Temat: klawisze trwałe
Od: "Lemeridien" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam otórz mam taki problem, zainstalowalem sobie okrojony windows, XP,
zoptymalizowany pod kompa mojego , wszystko fajnie chodzi bo niema wielu
niepotrzebnych funkcji... Ale nie posiada tez funkcji KLAWISZE TRWAŁE i
teraz moje pytanie Czy znajde w sieci podobny programik by go doinstalowac?
jakis moze ulatwiajacy przytrzymywanie alt, shift i del... ? Prosze o
pomoc!!

2. Data: 2009-01-27 20:15:05

Temat: Re: klawisze trwałe
Od: "M Spych" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lemeridien" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> teraz moje pytanie Czy znajde w sieci podobny programik by go
> doinstalowac? jakis moze ulatwiajacy przytrzymywanie alt, shift i del... ?

W moim XP w folderze WINDOWS / SYSTEM32
znajdują się pliki o nazwach "access", "acctres.dll" i "accwiz"
Kliknięcie "access" i "accwiz" uruchamia znajome okna Ułatwień.

Nie wiem czy ewentualnie nie są one powiązane z czymś jeszcze,
ale pożycz je ;) z czyjegoś XP wrzuć do Windows/System32 i zobacz co to da.

Pozdrawiam,
Maciek Spych

3. Data: 2009-01-30 11:52:26

Od: "Zbigniew A. Gintowt" <z...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz moje pytanie Czy znajde w sieci podobny programik by go
> doinstalowac? jakis moze ulatwiajacy przytrzymywanie alt, shift i del... ?
----------------------------------

Na wstępie, korzystając z nielicznych okazji czytania, a jeszcze mniej
licznych publikowania na grupie chciałbym wszystkim znajomym i nieznajomym,
przyjaciołom i niezbyt przychylnym życzyć pomyślności w nowym roku, a także
by udawało się nam dożywać kolejnych...

Do napisania niniejszego skłonił mnie względny brak agresji w ostatnich
postach. Bardzo ucieszyła mnie lektura pytań poprzedzających roczne
rozliczenie PIT (każdego roku powtarzają się niemal te same pytania, ale
warto pomagać nieuświadomionym :) ).

Co się tyczy cytowanego wyżej problemu, to chociaż nic nie wiem o okrojonych
windowsach radzę uważne przeglądnięcie strony
http://windows.home.pl/akcent.htm może okazać się ona pożyteczna dla osób
zmuszonych do "wydobywania" z klawiatury polskich liter (... i nie tylko)
jedną reką.

Kończąc chciałbym wyrazić zaciekawienie czy wielu z Was przestało już
oglądać się na dotacje, to "co nam się należy" i zaczęło pracować dla
swojego i naszego kraju dobra i przestało lenić się? Inaczej mówiąc, czy
skuteczne okazały sie zachęty formułowane na grupie do rozwijania
przedsiębiorczości kalek?

Zbyszek kaleka-emeryt któremu coraz mniej "chce się chcieć".

4. Data: 2009-01-31 08:58:55

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew A. Gintowt pisze:

[..]
> [...]
> przedsiębiorczości kalek?
>
> Zbyszek kaleka-emeryt któremu coraz mniej "chce się chcieć".

Witam :-)
Nie wiem, czy rzeczywiście do czegoś się przyczyniły apele i zachęty, bo
trzeba zauważyć, że tak ta grupa, jak i inne fora internetowe tak na
prawdę są dostępne jedynie garstce niepełnosprawnych, a ci którzy nie
mają w sobie motywacji do podejmowania zajęć zarobkowych i pewnie dalej
siedzą w domach są w stanie... że tak powiem... uśpienia :-).
Po prostu dobrze im z tym, że ktoś im zapewni wszystko, co minimalne i
niezbędne - zasiłki, podstawowa opieka... Ot... strefa względnego
komfortu, z której nie wychodzą nie tylko niepełnosprawni, ale i
niejednokrotnie zdrowi - na zasadzie, że lepszy wróbel w garści, niż
orzeł na dachu.
Mam wrażenie, że żeby uaktywnić bardziej znaczącą część tych osób, nie
wystarczą apele i słowa... tu trzeba działań. Obecnie mamy więcej
przeszkód, niż zachęt, chociaż powoli zaczyna się to zmieniać i miejmy
nadzieje, że te zmiany dotrą wreszcie do umysłów zainteresowanych :-) Do
pełni szczęścia w tym zakresie jednak jeszcze daleka droga.
Jedno jest niepodważalne.
Jeśli ktoś ma wewnętrzną motywację do działania i postara się całą siłą
swojej woli pozbyć przeświadczenia i postawy roszczeniowej na
zasadzie... dajcie mnie, bo... jestem kaleki, to nie pomogą mu w biernym
siedzeniu nawet przeszkody natury biurokratycznej, czy innej :-). Po
prostu jak ktoś chce działać, to zrobi wszystko, żeby się w tym zrealizować.

pozdrawiam
działający niepełnosprawny
robercik-us

5. Data: 2009-01-31 10:36:12

Od: belfer <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lemeridien pisze:
> [...]
> teraz moje pytanie Czy znajde w sieci podobny programik by go doinstalowac?
> jakis moze ulatwiajacy przytrzymywanie alt, shift i del... ? Prosze o

A nie ma w Panelu sterowania? > Opcje ułatwień dostępu > Klawiatura.
Teraz wystarczy wybrać opcję "Użyj funkcji Klawisze Trwałe".

To powinna być funkcja wszystkich windows

Jest klawiatura ekranowa Windows\system32\osk.exe. Ale jest dobra do
innych niepełnosprawności

6. Data: 2009-01-31 21:47:10

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31.01.2009 09:58, użytkowniczka/użytkownik robercik-us napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> [...]
> komfortu, z której nie wychodzą nie tylko niepełnosprawni, ale i
> niejednokrotnie zdrowi - na zasadzie, że lepszy wróbel w garści, niż

Zgadzam się z Tobą w 100% - tak to jest i to jest główna przyczyna, że ci co nic nie
robią mogą od Państwa więcej wyłudzić niż Ci co im się chce i się starają.

A Państwo tego nie widzi, że jak da więcej aktywnym, to w ogólnym bilansie da mniej,
bo mu się zwróci w różnej maści podatkach, to na zachodzie tak działa, i nie łudźmy
się, że tamte państwa wspierają aktywnych z miłości, oj nie - to jest czysta
ekonomiczna kalkulacja:
- pracuje, dostaje premię - kupuje, płaci podatki
- nie pracuje, dostaje tylko minimum zasiłków - mniej kupuje, mniej płaci podatków

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Jakie możliwości dofinansowania sprzętu informatycznego
znaczny stopień niepełnosprawności.... .
45.000 hehe
Czy warte ?
[OT] www.osobliwi.pl polecam :)