klej w sprayu?

1. Data: 2005-03-13 17:05:34

Temat: klej w sprayu?
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
potrzebuje kupic klej w sprayi ,może polecicie jakis najlepszy ,chodzi o
klejenie papieru .
p.

2. Data: 2005-03-13 18:03:28

Temat: Re: klej w sprayu?
Od: "rybzet" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze
Adresy stron umiesczone przez Was nie są moje.. Ja prowadzę sprzedaż
indywidualną ,myślałem że tym moim anonsem ułatwię życie przed świętami.
Jeśli ktoś będzie zainteresowany to bez problemu moze się ze mną
skontaktować. Sprzedaję także na aukcjach i tam bez problemu można zobaczyć
zdjęcia i dokładniejsze opisy tych produktów. Jeśli jednak kogoś uraziłem to
przepraszam, choć widzę że sporo osób tym się zainteresowało o czym świadczy
telefoniczny i malowy kontakt.

3. Data: 2005-03-13 18:27:57

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przepraszam, choć widzę że sporo osób tym się zainteresowało o czym świadczy

czemu wcinasz sie w moje pytanie ,załóz swój własny wątek i przepraszaj itp.
p.

4. Data: 2005-03-14 19:48:56

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d11rlc$neb$2@news.dialog.net.pl
Od: pamana <p...@w...pl>
Było:
> witam
> potrzebuje kupic klej w sprayi ,może polecicie jakis najlepszy
> ,chodzi o klejenie papieru .
> p.

A może by tak :D
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22klej+w+spray%
22&lr=

Jeśli mam polecić coś do papieru to tylko "wikol"
Ale spray to trzeba samemu se zrobić, łyka i pbrsssuuu ... ;-) na papier

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

gazowy przeplywowy ogrzewacz wody - komora zamknieta czy otwarta?
Popsuta pralka Polar 663
Srodki ułatwiające życie gospodyni
Jak naprawic ubytek w porcelanowej umywalce???
kuchnie IKEA - warto??