klima przenośna - doświadczenia??

11. Data: 2007-05-29 12:09:09

Temat: Re: klima przenośna - doświadczenia??
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takowy od dwóch lat i powiem tyle, że lepiej dołożyć i kupić splita.
Poza głośnością główną wadą klimatyzatora jest to, że ile powietrza ciepłego
wydmucha na zewnątrz tyle musi najść do pomieszczenia z zewnątrz. U mnie
przy zamkniętych drzwiach i oknach wciąga powietrze z kominka i z przewodów
wentylacyjnych a ma ono "swój" zapach. Gdy masz możliwość zapewnienia
dopływu w miarę chłodneo powietrza i bez zapachów to taki klimatyzator może
się sprawdzić.

Jacek

12. Data: 2007-06-03 07:55:55

Od: "darek.wj" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, ale okno powinno być maksymalnie szczelne, więc lepiej żeby to był
> uchylony lufcik, nie okno, a jeśli to tylko możliwe - wystaw tą rurę przez
> jakiś kanał wentylacyjny, albo dziurę w ścianie.

jaką długoś może mieć taka rura wylotowa?
- czy faktycznie można ją unieść i włożyć do kanału wentylacyjnego w ścianie
na wysokości np. 2,5m?
poniżej cytat z instrukcji do ZIBRO P629:
"

Gietka rure odprowadzajaca powietrze mozna wydłuzyc od 500 mm do

1500 mm. Długosc tej rury przystosowana jest do mocy i zdolnosci
klimatyzatora,

w zwiazku z czym uzycie innej rury lub wydłuzki rury moze spowodowac

zakłócenia w pracy urzadzenia. Odprowadzane powietrze musi bez

przeszkód wydostawac sie na zewnatrz, w przeciwnym razie moze dojsc do

przegrzania klimatyzatora. Dlatego nalezy tez zwrócic uwage na to, aby rura

odprowadzajaca powietrze nie uległa zagieciom badz skrzywieniom.

"

Klima
Serwis do klimatyzatora przenosnego z okolic Katowic
Cieknący dach
Ogrzewanie gazowe (?)
Re: Klimatyzator przenosny - prosba do posiadaczy