knajpki we Wrocławiu

1. Data: 2002-06-13 21:09:56

Temat: knajpki we Wrocławiu
Od: "Pararobert" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Czy możecie polecić jakieś ciekawe knajpki we Wrocku? Będę tam za 2 tygodnie
i nie chciałbym się powtarzać - mam odwiedzone 3 lata temu :
1. Ristorante Roberto (koło rynku uliczka w stronę uniwerku),
2. U Szwejka (polecam - świetne żarcie - szczególnie gulasz szegedyński pani
Bindermajerowej i sałatkę porucznika Lukasza
3. jakąś knajpkę maksykańska (nieopodal rynku).

Czy macie jakies sugestie?
Będę wdzięczny.

pozdrawiam
Pararobert wdzięczny

1. Data: 2002-06-13 21:17:33

Temat: Re: knajpki we Wrocławiu
Od: Pat <p...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pararobert wrote:

> [...]
> pani Bindermajerowej i sałatkę porucznika Lukasza
> 3. jakąś knajpkę maksykańska (nieopodal rynku).

ad 3. -- chodzi o Mexico Bar -- faktycznie, bardzo fajne żarcie. Poza tym
na placu Solnym egipska knajpa Faraon, czy Tutanhamon, jakoś tak w każdym
bądź razie -- zastraszająco potężne porcje przepysznego żarcia, a na
dodatek wieczorami prezentowany jest taniec brzucha:)
Chociaż wieczory i tak najlepiej spędzać w winiarni w baszcie koło Hali
Targowej -- przepyszne różnorodne wina w przystępnych cenach plus
niepowtarzalny klimat.

--
patricia

1. Data: 2002-06-14 14:36:31

Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chociaż wieczory i tak najlepiej spędzać w winiarni w baszcie koło Hali
> Targowej -- przepyszne różnorodne wina w przystępnych cenach plus
> niepowtarzalny klimat.

Baszta, Baszta, Baszta!!! Boze, jakiego Tokaja tam maja!!!!!
Mapetka,ktora uwielbia Tokaja i inne wegierskie kulinaria

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-06-14 19:51:01

Od: "Pararobert" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki - jakiś adresik? uliczka? jak dojechać? Jak tam trafić - nie będę
chodził po okolicy Hali i pytał Panie - gdzie tu jest taka fajna Baszta, co
to pisali o niej tak ciepło w interku, gdzie podają Tokaj i inne węgierskie
dania?

Pararobert zagubiony

1. Data: 2002-06-14 20:57:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jun 2002 21:51:01 +0200, "Pararobert"

> [...]
>to pisali o niej tak ciepło w interku, gdzie podają Tokaj i inne węgierskie

Baszte widac...jak nie bedziesz zaczepial staruszkow tylko sie
rozejrzysz to znajdziesz. Ha!

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-17 07:44:50

Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co
> to pisali o niej tak ciepło w interku, gdzie podają Tokaj i inne

Baszta jest na tylach Hali Targowej od ulicy Purkyniego, na przeciwko
niemalze szkoly podstawowej nr 104 (jesli ona tam jeszce jest, oczywiscie).
Najlepiej przejsc przejsciem pod blokiem kolo Hali (tam sa takie dlugie
bloki i maja "przeswity", przez ktore mozna przechodzic)
W Baszcie sie napijesz, ale na pewno sie nie najesz, bo to jest winiarnia, a
nie restauracja :))
Mapet
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-06-17 08:00:40

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: "Pararobert" <p...@p...onet.pl>

> Czy macie jakies sugestie?
> Będę wdzięczny.

Pastelowa !!! Jak idziesz od strony rynku przez Plac Solny, to jeszcze
troche dalej, choroba, nie pamietam nazwy ulicy, ale to niedaleko. Pyszne
nalesniki na 1001 sposobow.

Macabra

1. Data: 2002-06-17 11:07:47

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pastelowa !!! Jak idziesz od strony rynku przez Plac Solny, to jeszcze
> troche dalej, choroba, nie pamietam nazwy ulicy, ale to niedaleko. Pyszne

ul. Ruska oczywiście:)) (idąc z Rynku, przez Plac Solny w stronę
Kazimierza Wielkiego.
Odnośnie propozycji, które padły to Mexico Bar trochę się popsuł.
Zdecydowanie zmniejszyli porcje ale cen to już niestety nie.
Wczoraj przetestowałam grecką knajpkę "Akropolis-Taverna"
na Placu Solnym.
Męsa dobre ale sałatki to już niekoniecznie.
Za to pycha pieczywo( własnego wypieku)czosnkowe, grillowane :)

Moim ulubionym miejscem ostatnio jest kawiarnia na Rynku
(hmm..nazwy nie pomnę) tuż przy Pasażu Pod Błękitnym Słońcem.
Kawiarnia z widokiem prosto na Ratusz (to jako wskazówka).
Jak dla mnie paryski klimat, dobre kawy oraz herbaty z mlekiem
no i najważniejsze...TIRAMISU!!! Niebo w gębie......ech:)))

Pozdrawiam
Mich vel Beata

1. Data: 2002-06-17 19:51:03

Od: "Pararobert" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Bardzo Wam wszystkim dziękuję - skorzystam z Baszty jak również kafejki na
Rynku i greckiej knajpki na Solnym. Na Solny to ja chadzałem po kwiaty,
kiedyś (w 1988r.) na Rynku mieszkałem i pichciłem leczo z kolegą.
Będę wieczorem w przyszły poniedziałek - nie domówię sobie niczego - nawet
postawienia dobrego wina moim wskazówkom... ;-)

Pozdrawiam
Pararobert szczęśliwy

Re: ogorki
OT ale warto przeczytac!