knedliki

1. Data: 2003-08-22 11:42:39

Temat: knedliki
Od: "Grzegorz Nowosielski" <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam takowe wprost z Pragi i nie bardzo wiem co do tego? Z czym to jeść?
Brdazo proszę o radę....

juhas

1. Data: 2003-08-22 11:57:23

Temat: Re: knedliki
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Nowosielski wrote:

> mam takowe wprost z Pragi i nie bardzo wiem co do tego? Z czym to jeść?
> Brdazo proszę o radę....

no jak to z czym, z gulaszem koniecznie zakrapianym piwem :))) skoro
wracasz z pragi to pewnie jestes niezle zaopatrzony w zlociste trunki
a tak w ogole to do knaedlikow pasuja praktycznie wszystkie sosy - ja
lubie np. z pomidorowo-czosnkowym
smacznego (troche ci zazdroszcze, bo uwielbiam praski smak)
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-22 11:58:19

Od: "belunia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam takowe wprost z Pragi i nie bardzo wiem co do tego? Z czym to jeść?
> Brdazo proszę o radę....

ze swieza kapustka (patrz bigos ze swiezej kapusty) z 20.08

belunia

1. Data: 2003-08-22 11:59:18

Od: "Grzegorz Nowosielski" <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzuiękuje serdecznie i ma jeszcze jedno pytanie - jako, że nie chce wsuwać
dziś mięsa czy mógłbyś powiedzieć jak zrobić ów sos pomidorowo czosnkowy...
thnx Wam

juhas

1. Data: 2003-08-22 12:02:52

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dziś mięsa czy mógłbyś powiedzieć jak zrobić ów sos pomidorowo czosnkowy...

przeklejam z watku: obiad w pol godziny, gdzie go przed chwila podawalem :)))
sos:
cebula, czosnek, papryka, sos pomidorowy z kartonika lub pomidory
naturalne (wowczas musisz sos odrobine zagescic)
cebule i papryke kroisz w kostke i wrzucasz z czosnkiem na oliwe w
patelni, chwile smazysz potem dodajesz pomidorow obranych ze skorki i dosc
dorobno pokrojonych lub gotowego sosu
dusisz z pol godziny, az wszystko sie tak fajnie rozdziabdzia,
doprawiasz jak chcesz (ja dodaje ostrej papryki)
pozdro
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-22 12:09:35

Od: "Grzegorz Nowosielski" <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm, brzmi smakowicie - serdeczności i dziękuję

gn

1. Data: 2003-08-22 12:16:04

Od: "belunia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzuiękuje serdecznie i ma jeszcze jedno pytanie - jako, że nie chce wsuwać
> dziś mięsa

na slowacji jedza polane czekolada :)

to tez jest wyjscie

pozdrawiam
belunia

1. Data: 2003-08-22 12:28:18

Od: "Grzegorz Nowosielski" <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "belunia" napisał :
> na slowacji jedza polane czekolada :)
oj tego mógłbym nie przełknąć - acz wyjście jest :^) pozdrawiam i smacznego

pstrąg z pomidorami (P)
pampuchy[P]
Ciemny cukier??
Jak łososia...
Piątkowy postno - wegetariański obiad...