kobiety chca byc jak mezczyzni

1. Data: 2005-05-09 08:30:05

Temat: kobiety chca byc jak mezczyzni
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie zastanawiam: czesc kobiet ma ewidentnie genetyczna
potrzebe, aby doslownie robic dokladnie to co mezczyzni.

Nawiasem mowiac: ciekawe z czego to wynika? ;)

Ale tak sobie mysle: byc moze to jest istotny blad?
Byc moze lepiej/sensowniej byloby, aby zamiast tego kierowaly
[-scie] sie tym czy kieruja sie mezczyzni?

No wlasnie: podejmujac decyzje czym kieruja sie mezczyzni?
... a czym kobiety?

[W jaki sposob potrzeby wyzszego rzedu przekladaja sie
na definiowanie/precyzowanie celow w przypadku kobiet
i w przypadku mezczyzn?]

PS: proponuje pominac tu nieudacznikow (m i k) kierujacych
sie przede wszystkim kroczem lub takimi czy innymi zadzami.

--
Czarek

1. Data: 2005-05-09 08:54:11

Temat: Re: kobiety chca byc jak mezczyzni
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sie zastanawiam: czesc kobiet ma ewidentnie genetyczna
> potrzebe, aby doslownie robic dokladnie to co mezczyzni.

Anima i Animus - "wzorzec" płci przeciwnej siedzący w nieswiadomości - wg.
Junga. No i podobno czasem się ujawnia. A tam podobno .... napewno :) Wbrew
pozorom wcale nie żartowałem pisząc, że Daria marzy o tym by wziąć ją wbrew
jej woli - choć pewnie co poniektórzy odebrali to jako wybujałe fantazje
erotomana-gawędziarza :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-05-09 18:14:28

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS: proponuje pominac tu nieudacznikow (m i k) kierujacych
> sie przede wszystkim kroczem lub takimi czy innymi zadzami.

Oraz impotentów (trudno powiedzieć m czy k) nieudolnie nadrabiających
brak satysfakcji w okolicy krocza uporczywym zwracaniem na siebie uwagi
stałych i rzadkich użytkowników psp.

1. Data: 2005-05-09 19:24:27

Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet:
> Tak sie zastanawiam: czesc kobiet ma ewidentnie genetyczna
> potrzebe, aby doslownie robic dokladnie to co mezczyzni.
> Ale tak sobie mysle: byc moze to jest istotny blad?

popełniają zdecydowanie błąd...

> Byc moze lepiej/sensowniej byloby, aby zamiast tego kierowaly
> [-scie] sie tym czy kieruja sie mezczyzni?

nie są z marsa i nigdy nie były, więc nie wymagajmy rzeczy niemożliwych;
kobiety potrafią docenić zalety kobiecości i nie sięgają po coś, co
genetycznie i ewolucyjnie nigdy nie było dla nich...

> No wlasnie: podejmujac decyzje czym kieruja sie mezczyzni?
> ... a czym kobiety?

czym mężczyźni? - odpowiedzi udzielisz sobie sam, a kobiety sercem,
emocjami, intuicją, wiarą w dobro ludzi i ciepłem, które mając w sobie chcą
widzieć u Was...
Pracują nad wszystkim tym, co dla analitycznego umysłu mężczyzny po prostu
jest, a kobiety zastanawiają się jak to jest...:)

> [W jaki sposob potrzeby wyzszego rzedu przekladaja sie
> na definiowanie/precyzowanie celow w przypadku kobiet
> i w przypadku mezczyzn?]

kobieta w nawiązaniu do Twojego zdania ma kłopot w takim razie z artykulacją
wyższych potrzeb? co masz konkretnie na myśli? jakie potrzeby?
kobiety wnikają w relacje i trudniej im wyrazić bezpośrednio (pomijając
związki) to, co mężczyźnie wydaje się absolutnie proste.
przełóż to na siłę miłości kobiety i mężczyzny, jeśli mówimy tu o wyrażaniu
wyższych potrzeb, które ja mam akurat na myśli...

szczerze powiem, ze trudno mi jest zrozumiec kobiety tak zapędzone w
osiąganiu męskiego wzorca...
w owym pędzie zapominają ILE mają do dyspozycji, słowem cudze chwalą,
swojego nie znają...

pozdrawiam, Marta.

1. Data: 2005-05-09 20:42:19

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message news:d5n72h$8jt$1@news.onet.pl...

> PS: proponuje pominac tu nieudacznikow (m i k) kierujacych
> sie przede wszystkim kroczem lub takimi czy innymi zadzami.

Ok, czyli nikt nie powinien tobie odpowiedziec....
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-05-09 21:28:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta:
> szczerze powiem, ze trudno mi jest zrozumiec kobiety
> tak zapędzone w osiąganiu męskiego wzorca...
> w owym pędzie zapominają ILE mają do dyspozycji,
> słowem cudze chwalą, swojego nie znają...

Nie, nie, Marta, nie czujesz "ducha" tego tematu. :)

Pisalem o niektorych kobietach (o czesci) - to raz.

A dwa: nie chodzi o nasladowanie mezczyzn, tylko o
robienie/zajmowanie sie tym czym zajmuja sie mezczyzni,
niekoniecznie (a nawet wcale nie) na meski sposob.

Dosc wiele kobiet tak ma... i zastanawiam sie czy [rzeklbym:]
idac na latwizne (w kreacji potrzeb wyzszego rzedu) nie
przesadzaja niejako... no wlasnie.

Bo te o ktorych pisalas to ewidentnie przesadzaja,
oczywiscie... bo to sa pewnie jakies lesby. ;)))

--
Czarek

1. Data: 2005-05-10 19:28:17

Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet:
> te o ktorych pisalas to ewidentnie przesadzaja,
> oczywiscie... bo to sa pewnie jakies lesby. ;)))

nie chce mi się ruszać tego ochłapu, którym mi machasz Czarku, ...a czytając
Cię - tak niedawno burczales gdzies tu, ze chlewem są odpowiedzi na
posty...
czym jest to powyzej?
ech... gadac się nie chce...
bawcie się chłopaki dobrze..., spadam.
M.

1. Data: 2005-05-10 22:01:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta:
> ech... gadac się nie chce...

No, zboczylismy mocno z tematu. :)

--
Czarek

milosc
psycholog=sucha pusta kobieta... tak ma byc?
to teraz ja ;)
Czy jest coś takiego, że człowiek potrzebuje jakiejś religii, jakiejs papki?
Dzis spojrzalem smierci w oczy