kobiety i partner

1. Data: 2005-02-11 15:28:15

Temat: kobiety i partner
Od: tom <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czym kieruja sie kobiety przy wyborze partnera?
Chodzi mi oczywiscie o podswiadome kryteria ale tez i swiadome.
W swoim otoczeniu zauwazylem ze moje koleżanki lecą na facetów
z kasą albo inteligentnych , inteligentnych bo zazwyczaj tacy mają
i kase.Być może to dlatego ze zyjemy w niezbyt bogatym kraju gdzie
znalezc prace itp. jesc ciezko.Czym sie kierowac poznając kobiete ,
zeby nie zwiazac sie z taką materialiską , najgorsze ze one potrafia
strasznie grac i nigdy nie wiadomo kiedy są szczere co do uczuc.

1. Data: 2005-02-11 15:35:06

Temat: Re: kobiety i partner
Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tom" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

> Czym kieruja sie kobiety przy wyborze partnera?

Mnie by się przydał chwilowo taki, który pomaluje kaloryfer i kran naprawi.
Aaaa... i sznurki zawiesi.
Przy okazji mógłby też dziurkę wywiercić. W ścianie.

V-V

1. Data: 2005-02-11 16:07:49

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Veronika* wrote in <news:cuijd6$bc6$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Przy okazji mógłby też dziurkę wywiercić. W ścianie.

już miałem sie zgłosić ale potem doczytałem tą "ścianę" ;)

--
Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

1. Data: 2005-02-11 16:09:04

Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

tom wrote:

> najgorsze ze one potrafia
> strasznie grac i nigdy nie wiadomo kiedy są szczere co do uczuc.

To Twoj pech, ze spotykasz jeno takie.

A jesli idzie o materializm...- zwykle kobieta wiaze sie z mezczyzna, w
ktorym widzi ojca swego przyszlego dziecka- z odpowiedzialnym, zaradnym
(finansowo rowniez), ktory zapewni obojgu poczucie bezpieczenstwa... i takie
tam ;-)
Widzisz tu jakis haczyk?

fata

1. Data: 2005-02-11 16:12:29

Od: "Scorpik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja szukam u mężczyzn rozsądku, inteligencji i uczuć :)

1. Data: 2005-02-11 16:16:24

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*tom* wrote in <news:cuiiq4$d9d$2@news.onet.pl> :

> Witam
> Czym kieruja sie kobiety przy wyborze partnera?

kasa, zaangażowanie w związek (z tąd te testy albo ja albo mecz z
kolegami), lubiący opiekować się dziećmi.

w przypadku poszukiwania kochanka (także mężatki) przede wszystkim
wygląd i dostarczanie orgazmu.

> znalezc prace itp. jesc ciezko.Czym sie kierowac poznając kobiete ,
> zeby nie zwiazac sie z taką materialiską , najgorsze ze one potrafia
> strasznie grac i nigdy nie wiadomo kiedy są szczere co do uczuc.

wszyscy grają. Faceci - bogatych, silnych. Kobiety - piękne,
zainteresowane tym co mówimy. Jeśli nie chcesz materialistki to masz
do wyboru Renię Rączkowską lub jakąś brzydką i grubą która będzie
wdzięczna że ktoś się nią zainteresował. Poza tym, kto ci każe się
żenić.

BTW. Kobiety potrafią udawać orgazm, faceci sa lepsi - potrafią udawać
cały związek.

1. Data: 2005-02-11 16:18:27

Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scorpik wrote:

> rozsądku, inteligencji i uczuć :)

Zabrzmialo jak zamowienie w knajpie ;-)

fata

1. Data: 2005-02-11 16:20:50

Od: tom <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

fata wrote:

> [...]
> (finansowo rowniez), ktory zapewni obojgu poczucie bezpieczenstwa... i takie

No tak ale jak poznajesz kobiete to nie myslisz przeciez jakie dzieci ci
bedzie rodzic.Czy myslisz?

1. Data: 2005-02-11 16:32:13

Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

tom wrote:

> No tak ale jak poznajesz kobiete to nie myslisz przeciez jakie dzieci
> ci bedzie rodzic.Czy myslisz?

Nie mysle.
Sama podolam z rodzeniem, poki menopauza mnie nie zdybie ;-)

fata

1. Data: 2005-02-11 16:50:01

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

tom wrote:

> Czym kieruja sie kobiety przy wyborze partnera?

Tym, zeby nudno nie bylo. Kase i orgazmy moge sobie sama dostarczyc ;)

D.
44

Eutanazja - polsat - TERAZ
Nie czytajcie lepiej ;)