kodeina - co zamiast?

1. Data: 2003-10-31 18:23:20

Temat: kodeina - co zamiast?
Od: "Wojciech Piotrowicz" <baldi22 @ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zdarza sie sytuacja, ze konczy sie eferalgan z kodeina pod reka, a trzeba
COS silnego brac.. w aptece (w sensie, ze bez recepty, tak "na szybkiego")
poradzono NUROFEN forte, ale wydaje mi sie, ze to troche za malo.. TRAMAL
tez juz sie skonczyl..

--
Wojciech Piotrowicz
http://www.piotrowicz.w.pl

2. Data: 2003-11-01 06:49:10

Temat: Re: kodeina - co zamiast?
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

solpadeine

3. Data: 2003-11-02 02:32:58

Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" <m...@o...pl> wrote

>solpadeine

O tak faktycznie 8mg kodeiny w tabletce na pewno pomoze. <sarkazm off>
Antidol ma 20 mg, ale jesli przepuscisz przez "coldwater" to mozesz
pozbyc sie APAPu i miec 200 mg kodeiny z opakowania.

4. Data: 2003-11-02 09:21:08

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
> Antidol ma 20 mg, ale jesli przepuscisz przez "coldwater" to mozesz
> pozbyc sie APAPu i miec 200 mg kodeiny z opakowania.

Mnie pomaga, ale biore 2-3 tabletki za jednym zamachem...

Kania

5. Data: 2003-11-02 15:13:10

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O tak faktycznie 8mg kodeiny w tabletce na pewno pomoze. <sarkazm off>
> Antidol ma 20 mg, ale jesli przepuscisz przez "coldwater" to mozesz
> pozbyc sie APAPu i miec 200 mg kodeiny z opakowania.

Antidol jest teraz na recepte. jesli ktos nie moze sobie pozwolic na wizyte
u lekarza po kolejny efferalgan codeine, to po co polecac mu lek na recepte
(i kombinacje z "coldwater)?
z rzeczy bez recepty moze tez wypróbowac Etoran Max- 10mg kodeiny na
tabletke

czy chora wątroba może być przyczyną bólów głowy???
Półpasiec
RARUNKU! Wlasnie napilem sie odkamieniacza do czajnikow!
Biseptol
Nietypowe siniaki