kolacja w wawie ??

1. Data: 2003-12-19 13:09:28

Temat: kolacja w wawie ??
Od: "marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kończą mi się pomysły, coś ciekawego na niezobowiązujący wieczór cirka
70PLN/os? dzięki

1. Data: 2003-12-19 13:29:25

Temat: Re: kolacja w wawie ??
Od: "Robert Rosłoń" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grecka knajpka na tyłach hotelu Forum...
Podobno gdziś na Daniłowiczowskiej jest knajpka rosyjska z super blinami- ja
nie byłem ale znajomi opowiadali...

To takie pożadne i względnie tanie... ale w 70 zł się nie zmieścisz- no może
na jedną osobę, ale z trudem

--

Robert Rosłoń
Nihon Tai Jitsu

1. Data: 2003-12-19 13:30:41

Od: "WWj" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak swoja droga (bo dawno mnie nie bylo) co z grupowym Cafe "za slupem"
czy jak tam bylo...

WWj

1. Data: 2003-12-19 14:31:27

Od: "marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Grecka knajpka na tyłach hotelu Forum...
byłem wczoraj, dym papierosowy po sufit... nie żebym nie palił, ale nie przy
jedzeniu

>ale w 70 zł się nie zmieścisz- no może na osobe

piszę przecież cirka i na osobę, a wieczór się zbliża...

1. Data: 2003-12-19 15:24:37

Od: "Enya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z Warszawy co prawda nie jestem ale byłam kiedys na swietnych pierogach na
Krakowskim Przedmieściu " Świat Pierogów" - wspominam do dzisiejszego dnia,
tylu rodzajów pierogów nie widziałam nigdzie, no i były pyszne:-)
Enya

1. Data: 2003-12-19 16:18:55

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Rosłoń" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

> Grecka knajpka na tyłach hotelu Forum...

tam to wyzej wspomniany budzet to wyda na herbate i przystawki:( piekielnie
drogo tam jest, a zorientujesz sie dopiero jak przyniosa mikroskopijne
porcje.

1. Data: 2003-12-19 16:21:21

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> kończą mi się pomysły, coś ciekawego na niezobowiązujący wieczór cirka
> 70PLN/os? dzięki

szkoda, ze nie napisales, jakie miales pomysly:) moze nam cos sprzedasz?

ja uwielbiam el popo na senatorskiej - spokojnie mozna najesc sie
przystawkami, a dania glowne to IMO nie sa na zoladek normalnego czlowieka -
wielgasne:)

poza tym:

- blue cactus
- quchnia artystyczna - choc latem jest tam piekniej, ale maja boskie placki
ziemniaczane z sosamy:)
- the mexican na foksal

1. Data: 2003-12-20 15:49:15

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2003-12-19 at 16:24, Enya wrote:
> [...]
> Krakowskim Przedmieściu " Świat Pierogów" - wspominam do dzisiejszego dnia,
> tylu rodzajów pierogów nie widziałam nigdzie, no i były pyszne:-)

Brawo !!! Tak !!! Mam tam znizki, jako staly klient (i naganiacz ;)) I w
70 zl dosc latwo sie zmiescic.

Kot pierogowy

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2003-12-21 14:06:16

Od: "Agata" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> kończą mi się pomysły, coś ciekawego na niezobowiązujący wieczór cirka
> 70PLN/os? dzięki

Polecam Carrere na foksal zaraz obok tamtamu spokojnie sie zmiescisz w 70 zł
na osobe do kazdego glownego dania dodaja kieliszek wina gratis a dania
glowne kosztuja 20 - 30 zł polecam szaszłyk z łososia -27 zł (wysmienity)
Maja tez pyszne zupy po 6 zł spory wybór

1. Data: 2003-12-22 14:27:03

Od: "marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki wszystkim za pomoc, w końcy wylądowaliśmy w byłym
barze bez kantów, gdzie po remoncie jest całkiem przyjemnie.
Co do kuchni nie mam większych zastrzeżeń, ceny raczej (średnio)umiarkowane
(danie - 20-35) ale też nie rzuciło nas na kolana.
pozdrowienia
marcin&lepsza połowa

Życzenia Świateczne
Mąka - różne gatunki - gdzie to się kupuje
Piernik z jabłkami, kutia [P]
Wigilia - rybka
pierogi mrożone