kolejne nawrócenie :-)))

161. Data: 2003-02-13 22:12:56

Temat: Re: Odp: kolejne nawrócenie :-)))REKORD??
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):

[...]
> A dla dobicia rekordu dodam, ze właśnie w radio śpiewa Janis Joplin (jeżeli
> oczywiście komuś prócz Jerzego i PiKa coś to mówi!)

Oj, nie powiem co leci w radiu, teraz, ale na fali 94 ona bywa bo, to jest
reklama.
Ale wstrzeliłeś się Januszu, naprawdę.
pozdr. Jerzy

162. Data: 2003-02-14 10:05:48

Temat: Re: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>  Nareszcie to do Ciebie dotarło, długo bo długo ale jednak :-)

Jakoś tak dziwnie tniesz listy co w żaden sposob nie pozwala na zrozumienie
dlaczego cichcem je trzeba w cudzych ogrodach podrzucać. :-)

Pozdrawiam :-)
Janusz

163. Data: 2003-02-14 16:50:56

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> najwieksza dla mnie niespodzianka
> i na wszelki wypadek doprecyzuje
> Michale Twoj glos podzielilem na pol miedzy winorosle i owocowe

Przez pare dni bylem poza domem, teraz mam 492 posty do przeczytania :-(
Ale jesli masz dzielic, to owocowe 0.9, winorosle 0.1.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

164. Data: 2003-02-14 16:59:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> wrote in message
> Nawiasem mówiąc, jeden Amerykanin napisał do mnie, że lektura tekstu o
> pokrzywach na mojej stronie www zachęciła go do ich uprawy!

Bo nie wie co to jest. W Ameryce praktycznie nie ma pokrzyw.
Ale za to jest poison ivy :-(

Pozdrowienia,
Michal

165. Data: 2003-02-14 17:15:28

Temat: Re: kolejne nawrócenie - jakoś tak głupio
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Pięć dni minęło od czasu gdy zadałem pytanie czy pamiętacie jeszcze
> Krzysztofa Marusińskiego?
> I co? NIKT nie pamięta. :-(((
> Jakoś tak głupio tak szybko zapomnieć o jednym z ojców założycieli.

My o nim pamietamy. Ale on o nas? :-(

Pozdrowienia,
Michal

166. Data: 2003-02-14 22:49:51

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:4...@n...onet.pl...

> A u mnie się otwiera (:-)
> Obejrzałam i dokonałam odkrycia !!!!
> Ja też mam w ogrodzie storczyka !!!!
> Nie wiem jeszcze którego, bo nie kwitł,ale listki ma wypisz wymaluj (:-).
> Czyżby Bogusław w czasie którejś wizyty mi posiał ? A może ta roślinka na
> C...cośtam (:-)) to właśnie storczyki ???

Hej,to widzę ,że nie tylko ja mam "jakieś kwiatuszki" od Bogusława .
Pozdrawiam lekko pocieszony w swej sklerozie

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

167. Data: 2003-02-15 09:48:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

168. Data: 2003-02-15 18:29:17

Temat: Odp: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too old... <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2jrpn$ah$...@a...news.tpi.pl...
> Hej,to widzę ,że nie tylko ja mam "jakieś kwiatuszki" od Bogusława .
> Pozdrawiam lekko pocieszony w swej sklerozie

Ech ... to nie skleroza . To urok Bogusława tak działa, że zapomina się o
bożym świecie (:-))

Pozdrawiam - Jagoda (:-))

169. Data: 2003-02-15 19:48:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> i stracilem zapis ostatnich kilku miesiacy korespondencji
> :(((((((
> moze pamietasz Basiu co mialem posiac przy rozach

Przeceniasz moją pamięć:-( Czy to nie miała być przypadkiem smagliczka
nadmorska, ubiorki gorzkie itp.? O aksamitkach też kiedyś gawędziliśmy...

Pozdrawiam, Basia.

170. Data: 2003-02-15 21:19:25

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

:(
smagliczki byly ale chyba inne niz nadmorskie
heheh
sa moze gorskie
?
byly to niewielkie roslinki
ktore sie same wysiewaja
bardzo ladnie pachna
:)
udalo mi sie odnalesc ten folder ARCHIWUM
do ktorego przenosilem te e-maile
ale jeszcze nie potrafie go otworzyc i odczytac
:(
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Winogron