kolendra świeża

1. Data: 2005-04-29 07:43:59

Temat: kolendra świeża
Od: "Qq" <q...@p...pol> szukaj wiadomości tego autora

W telewizyjnych programach, zwłaszcza nie krajowych, co i rusz dodają do
czegoś tam świeżej kolendry. U nas nie widziałem takiej nigdzie. SKoro są
owoce, to pewnie istnieje i jakaś łodyga. Coś na ten temat wie ktoś? Czy
może tłumacze zamiast lubczyku tłumaczą kolendra?

Qq

1. Data: 2005-04-29 08:26:39

Temat: Re: kolendra świeża
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qq wrote:

> [...]
> owoce, to pewnie istnieje i jakaś łodyga. Coś na ten temat wie ktoś? Czy
> może tłumacze zamiast lubczyku tłumaczą kolendra?

I niech sobie dodają. Posiałam w zeszłym roku, wyrosło i okazało się,
ze zapach ma dla mnie zupełnie nie do zniesienia. Cały zbiór oddałam
miłośnikom kuchni meksykańskiej. Do lubczyku kolendra w niczym nie jest
podobna.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-04-29 09:08:48

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl>
> [...]
> ze zapach ma dla mnie zupełnie nie do zniesienia. Cały zbiór oddałam
> miłośnikom kuchni meksykańskiej. Do lubczyku kolendra w niczym nie

Kiedyś wyczytałem w opisie, że pachnie pluskwami. Pluskiew nie widziałem
na oczy i nie wąchałem więc nie potwierdzę.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-04-29 09:48:46

Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze zapach ma dla mnie zupełnie nie do zniesienia. Cały zbiór oddałam
> miłośnikom kuchni meksykańskiej. Do lubczyku kolendra w niczym nie jest

mi tam się podoba i używam.....
jest do kupia w sklepie świeża

1. Data: 2005-04-29 10:24:03

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Kiedyś wyczytałem w opisie, że pachnie pluskwami. Pluskiew nie widziałem
> na oczy i nie wąchałem więc nie potwierdzę.

Wąchałam takie leśne na jagodach - rzeczywiście podobne perfumy.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-04-29 11:22:34

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qq wrote:
> [...]
> owoce, to pewnie istnieje i jakaś łodyga. Coś na ten temat wie ktoś? Czy
> może tłumacze zamiast lubczyku tłumaczą kolendra?

Jest bez problemu do kupienia w supermarketach. Taka swierza w malych
doniczkach (rownize tak sprzedaja bazylie, etc).
Z wygladu jak natka pietruszki, zapach intensywny, specyficzny. Wiele
ludzi go nie lubi i IMHO trzeba sie do niego dluzej przyzwyczajac. Ja na
poczatku nie znosilem, teraz bardziej niz toleruje, aczkolwiek nie moge
powiedziec zebym przepadal jak np. za imbirem (aczkolwiek z tym ostatnim
bylo podobnie na poczatku).
Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2005-04-29 16:05:59

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> [...]
> ze zapach ma dla mnie zupełnie nie do zniesienia. Cały zbiór oddałam
> miłośnikom kuchni meksykańskiej. Do lubczyku kolendra w niczym nie jest

Też posiałam w tamtym roku i mam podobne odczucia.

Pozdrawiam
Bea

FishMac(mcdonald) i sos
Jak rybe?