kolposkopia

1. Data: 2007-12-15 10:21:41

Temat: kolposkopia
Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,
Mam pytanie, gdzie w Warszawie mozna prywatnie
wykonac kolposkopie i ew. pobranie wycinka do
badan histopatologicznych + samo badanie
i ew. pozniejsze leczenie
nadzerki elektrokonizacyjnie lub fotokoagulacyjnie.
Chodzi mi o dobra klinike / ginekologa.
I moze wiecie jak ksztaltuja sie ceny w/w zabiegow
(plus minus) w Warszawie.
Dziekuje za odpowiedzi.

2. Data: 2007-12-15 17:19:16

Temat: Re: kolposkopia
Od: "Agata" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
niestety nie wiem gdzie w Wrszawie jest takie miejsce. Jestem z Poznania i
mamy tu bardzo dobry szpital kliniczny ginekologiczno - położniczy.
Pozdrawiam

3. Data: 2008-01-24 23:51:42

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://www.kolposkopia.net

4. Data: 2008-01-24 23:53:41

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 15 Gru 2007, 18:19, "Agata" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
> niestety nie wiem gdzie w Wrszawie jest takie miejsce. Jestem  z Poznania i
> mamy tu bardzo dobry szpital kliniczny ginekologiczno - położniczy.

Gabinet Ginekologiczno - Polozniczy ZAKMED
www.kolposkopia.net

5. Data: 2008-01-25 08:54:02

Od: " turpin" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kukikoko <k...@o...pl> napisał(a):
> i ew. pozniejsze leczenie
> nadzerki elektrokonizacyjnie lub fotokoagulacyjnie.

Droga kukikoko,

w zasadzie nie ma takiej choroby, jak 'nadżerka' szyjki macicy --
ginekolodzy 'leczący nadżerkę' to naciągacze lub nieuki (jedno nie wyklucza
drugiego). Przeczytaj sobie dobry artykuł na ten temat:

http://www.kolposkopia.com/index.php/__Nadzerka_-_mi
ty._legendy_i_cala_prawda/

Przeciw zjawisku "dzieci-lekarstw"
Recepty na mleko dla dzieci - alergików
Czym można płukać gardło ?
Candida albicans - jaki lekarz
Jaki polecacie stabilizator stawu skokowego? podaję przykładowe