kominki przeszklone z 3ech stron

1. Data: 2001-06-25 11:24:40

Temat: kominki przeszklone z 3ech stron
Od: "Berni" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich grupowiczow

wlasnie zabieram sie za urzadzanie swojego pierwszego mieszkania i chcialbym
zamontowac w nim metalowy kominek ( wedlug terminologii sprzedawcy w
sklepie powinienem uzywac slowa piec wolnostojacy , natowiast moja
przyjaciolka od razu skojarzyla moj wyymarzony kominek z "kozą" :) ) Zalezy
mi na tym ,zeby byl przeszklony z 3ech stron . Nie tylko z przodu ale takze
po prawej i lewej stronie.

Czy ktos moze mi doradzic sposrod jakich firm nalezy wybierac ? Jaki jest
zakres cenowy takich kominkow ? Slyszalem opinie ,ze czeskie kominki (piece
wolnostojace,kozy) sa calkiem sensownym wyborem zarowno jesli chodzi o cene
jak i estetyke wykonania. Jednak opinia ta dotyczyla przeszklenia tylko z
przodu...ani slowa o przeszkleniu z 3 stron

z gory dziekuje i pozdrawiam
Pepin

1. Data: 2001-06-26 06:40:28

Temat: Re: kominki przeszklone z 3ech stron
Od: "Grzegorz Porowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Berni <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9h771a$448$...@n...tpi.pl...
> [...]
> jak i estetyke wykonania. Jednak opinia ta dotyczyla przeszklenia tylko z
> przodu...ani slowa o przeszkleniu z 3 stron

Używam kominka przeszklinego z dwóch stron. Jest to kominek firmy
FONDIS, typ Stella.
Fajne jest, że obie szyby podnoszą się do góry co daje wrażenie otwartego
paleniska w domu.
Stella jest produkowana jako trzy szybowa. Niestety z moich informacji sa to
drogie"kominki".
Ale warto, ja nie żałuję wydanych pieniędzy a była to kwota około 6000 zł.
pozdrawiam - ciepło
Grzesiek

Cyklinowanie [Warszawa]
Płyta ceram. AMICA -NOWA!!-sorry za spam
Zmywarka AMICA NOWA-sorry za spam
budowlaniec.pl ... - warto zajrzec
Producent parkietu