kompecik do chrztu

1. Data: 2005-06-26 13:07:17

Temat: kompecik do chrztu
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Drogie Robótkowiczki

Chciałabym się zapytać jaka jest orientacyjna cena kopleciku do chrztu
zrobionego na szydełku (np. sukienczka, buciki, czapeczka). Za ile
podjełybyście się zrobienia czegoś takiego? Chodzi mi o samą robociznę, bez
materiałów. Z góry dzięki za odpowiedzi.

Artsajke

2. Data: 2005-06-27 00:39:32

Temat: Re: kompecik do chrztu
Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
bez
> materiałów. Z góry dzięki za odpowiedzi.

Cena zależy od rodzaju wzoru, grubości nici, wielkości dziecka i czasu
wykonania dzieła. Nie ma jednej uniwersalnej ceny.

--
AgaM
http://www.legano.pl/index.cfm?AukcjaID=209214

3. Data: 2005-06-27 09:06:56

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cena zależy od rodzaju wzoru, grubości nici, wielkości dziecka i czasu
> wykonania dzieła. Nie ma jednej uniwersalnej ceny.

Oczywiście, że tak, dlatego napisałam: cena orientacyjna. Można podać
przedział od - do. Nie mam ustalonego wzoru, ale może spróbuję dokładniej
opisać. Powiedzmy, że sukienczka na grubych ramiączkach lub z rękawkiem,
karczek nieprześwitujący, spódniczka ażurowa, czapeczka lub kapelusik też,
buciki wiadomo. Powiedzmy, średnia grubość włóczki, tak na szydełko nr 2.
Dziecko - niemowlak, 3-6 miesięcy. Czy teaz mogłby ktoś mi pomóc? Tak jak
pisałam jakiś przedział cenowy, mniej-więcej, tak żebym mogła się zorientować.
Dziękuję,

Artsajke

4. Data: 2005-06-28 09:39:49

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Dziecko - niemowlak, 3-6 miesięcy. Czy teaz mogłby ktoś mi pomóc? Tak jak
> pisałam jakiś przedział cenowy, mniej-więcej, tak żebym mogła się

Hmmm, dzięki...

5. Data: 2005-06-28 09:46:03

Od: "Baśka" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.abrakadabra.sklep.pl/

w tym sklepiku sa komplety do chrztu. Może to coś Ci pomoże, pozdrawiamk Baśka

6. Data: 2005-06-28 17:05:08

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baśka <b...@b...pl> napisał(a):

> www.abrakadabra.sklep.pl/
>
> w tym sklepiku sa komplety do chrztu. Może to coś Ci pomoże, pozdrawiamk
Baśka

Dziękuję ;-)))

7. Data: 2005-06-28 18:46:02

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> <a...@g...pl> napisał(a):
>

>(...)
> Hmmm, dzięki...

yyy, chyba się nie spodziewasz odpowiedzi w ciągu pół godziny? Zobacz:
napisałam poprzedniego posta o drugiej w nocy, nie jestem w stanie siedzieć
przed komputerem non stop. Ba, nawet nie jestem w stanie zajrzeć do mojej
ulubionej grupy codziennie :-(

8. Data: 2005-06-29 08:57:38

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przed komputerem non stop. Ba, nawet nie jestem w stanie zajrzeć do mojej

Ago,
po co ten pretensjonalny ton? Popatrz na daty, mineło ponad dwa dni zanim
napisałam poprzedniego posta, a nie pół godziny jak piszesz. Napisałam
grzecznego posta z prośbą o pomoc, po dwóch dniach byłam zdziwiona brakiem
odpowiedzi. Nie mam do nikogo pretensji, Basia mi pomogla, widocznie inni
nie mogli. Po za tym moja prośba nie była skierowana personalnie do Ciebie,
nie rozumiem o co się tak oburzasz.

Artsajke

9. Data: 2005-06-29 09:59:47

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiedzi. Nie mam do nikogo pretensji, Basia mi pomogla, widocznie inni
> nie mogli. Po za tym moja prośba nie była skierowana personalnie do

Wyraziłam smutek, że nie mogę być stale i nie zawsze mogę odpowiedzieć i
jeszcze zostałam obszturchana. Ech, odechciewa się w ogóle odzywać :-(((

AgaM

10. Data: 2005-06-29 15:02:38

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaM <ag-am@&#65007;o&#65007;2.pl> napisał(a):

> Ciebie,
>
> Wyraziłam smutek, że nie mogę być stale i nie zawsze mogę odpowiedzieć i
> jeszcze zostałam obszturchana. Ech, odechciewa się w ogóle odzywać :-(((
>
> AgaM

Ago, ja Cię nie "obszturchałam", starałam się jedynie wyjaśnić. Przykro mi,
ze tak to odbierasz. To raczej Twoja odpowiedź wydała mi się atakiem na mnie
(spodziewasz się odpowiedzi w przeciągu pół godziny, nie siedzę cały czas
przy komputerze, itd., co było nieprawdziwe i niesprawiedliwe). Jeżeli
czjesz się urażona (co nie było moim zamiarem) to przepraszam. Możemy
zawrzeć pokój? Bo widzę, że ani Ty ani ja nie chcemy się niepotrzebnie
wadzić. Więc - sztama, ok ;-)

Artsajke

Co do samolotu?
[Inne] ciekawa wzmianka w gazecie