komunikacja w związkach

1. Data: 2005-06-08 13:03:18

Temat: komunikacja w związkach
Od: "ego-centrum" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Większość problemów w związku ma swoje pośrednie lub bezpośrednia podłoże w
komunikacji.
Czemu tak trudno się dogadać skoro obie strony wkładają w to tak dużo wysiłku?
Podział na Wenusjanki i Marsjan NIE jest odpowiedzią na to pytanie.
Zapraszam na stronę
wwww.ego-centrum.it5.pl

2. Data: 2005-06-08 13:45:50

Temat: Re: komunikacja w związkach
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.06.2005, o godzinie 15.03.18, na pl.soc.rodzina, ego-centrum
napisał(a):

> [...]
> Podział na Wenusjanki i Marsjan NIE jest odpowiedzią na to pytanie.

Osobiście uważam, że to dokładnie o ten podział chodzi! Proszę ludzi w błąd
nie wprowadzać!

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2005-06-08 14:47:58

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ego-centrum" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wysiłku?
> Podział na Wenusjanki i Marsjan NIE jest odpowiedzią na to pytanie.

Zgadzam się z HC - zdecydowanie NIE dla tego NIE :-D

> Zapraszam na stronę
> wwww.ego-centrum.it5.pl

Bardzo dziękuję... nie działa ;)

Radek

4. Data: 2005-06-08 14:55:12

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo dziękuję... nie działa ;)

Zwłaszcza jak się wszystkie cztery 'W' do adresu skopiuje ;D
Chyba za długo w pracy ;)

R.

5. Data: 2005-06-08 17:28:52

Od: Piotr Czyż <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

8 Jun 2005 15:03:18 +0200, na pl.soc.rodzina, ego-centrum napisał(a):

> [...]
> Podział na Wenusjanki i Marsjan NIE jest odpowiedzią na to pytanie.

Qkjolkjoiemi ejoiajkoapw?
Aljnietra!

PC

6. Data: 2005-06-08 18:08:02

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Czyż <p...@b...pl> napisał(a):

> Qkjolkjoiemi ejoiajkoapw?
> Aljnietra!

Pfmfmfmmfmfpmmmfmpffm, pfmpffppffmmffpmpp.
Pppmffmpp ppmfmffmmmfffmmffp ppfmpm pffmmmffpfmf pfmmmmpppmmm
ppfmmppffmmmffpmmmmmf.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

7. Data: 2005-06-08 18:14:41

Od: Piotr Czyż <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 8 Jun 2005 20:08:02 +0200, na pl.soc.rodzina, siwa napisał(a):

> Pfmfmfmmfmfpmmmfmpffm, pfmpffppffmmffpmpp.
> Pppmffmpp ppmfmffmmmfffmmffp ppfmpm pffmmmffpfmf pfmmmmpppmmm
> ppfmmppffmmmffpmmmmmf.

Kopytko

PC

8. Data: 2005-06-08 18:21:25

Od: Piotr Czyż <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 8 Jun 2005 20:08:02 +0200, na pl.soc.rodzina, siwa napisał(a):

> Pfmfmfmmfmfpmmmfmpffm, pfmpffppffmmffpmpp.
> Pppmffmpp ppmfmffmmmfffmmffp ppfmpm pffmmmffpfmf pfmmmmpppmmm
> ppfmmppffmmmffpmmmmmf.

Kopytko?

PC

9. Data: 2005-06-08 18:23:31

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Czyż <p...@b...pl> napisał(a):

> Kopytko?

Z dywanikami.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

10. Data: 2005-06-08 19:14:20

Od: Piotr Czyż <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 8 Jun 2005 20:23:31 +0200, na pl.soc.rodzina, siwa napisał(a):

> Z dywanikami.

Fmmmfffppmmm Mmpfmfpmpmffmppfmp fppmmmpffffpffmfpp fmmmpp fppmppź

PfmMmf

zdrada
Wierzących inaczej...
Re: moje małżeństwo to jakaś paranoja!