zdrada

1. Data: 2005-06-08 12:06:11

Temat: zdrada
Od: "Natasza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
> i pomóżcie .
> Wiem zże ktoś z mojej rodziny zdradza swoją drugą połowę. Co zrobić w
> takiej sytuacj ? Jak się zachować?
> powiedziec czy nie ? ... Ja naprawde nie wiem co zrobić .. pomóżcie bo to
> nie daje mi spokoju
n.

2. Data: 2005-06-08 12:26:15

Temat: Re: zdrada
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natasza" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witajcie,

Jeżeli powiedzieć, to nie osobie zdradzanej, a zdradzającej. Że się wie.
Napisałam i się zastanowiłam. Jak powiedzieć, żeby ten ktoś uświadomił
sobie, że sprawa moze się upublicznić, a nie postawić się w sytuacji jego
wroga (co jest bardzo trudne do uniknięcia, jakkolwiek za tak delikatną
sprawę by się nie zabierał)

Jak mi rozum wróci, a nastąpi to, mam nadzieję, do tygodnia, to szerzej
postaram się napisać. A tymczasem poproszę o jakieś przybliżenie sprawy -
czy wiesz na pewno, czy Ci się wydaje? Jak blisko jesteś z małżeństwem,
którego dotyka ten problem? Jeśli chcesz cokolwiek o tym pisac bliżej :)

Margola

3. Data: 2005-06-08 14:51:48

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natasza" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witajcie,
> n.

Wiesz - to powiedz.
Nie chcesz mówić - to zapomnij.
Nie chesz musieć zapominać - nie patrz ;)

Radek

4. Data: 2005-06-08 17:26:42

Od: Piotr Czyż <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 8 Jun 2005 14:06:11 +0200, na pl.soc.rodzina, Natasza napisał(a):

> witajcie,

"Kochaj Boga i rób co chcesz"
Św. Augustyn

PC