komunikacja werbalna-help!

1. Data: 2002-11-12 11:42:13

Temat: komunikacja werbalna-help!
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz nie moge nigdzie znalezc na temat narzedzi ulatwiajacych
komunikowanie sie a dokladnie na temat odzwierciedlenia i prowadzenia?? czy
ktos mogl by mi powiedziec cos o tym powiedziec??

z góry dziekuję

1. Data: 2002-11-12 12:06:38

Temat: Re: komunikacja werbalna-help!
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> ktos mogl by mi powiedziec cos o tym powiedziec??

przepraszam Was bardzo za bład stylistyczny w w/w pytaniu. Robie kilka
rzeczy na raz i z tego wszystkiego nie zwrocilam na to uwagi.

czekam na Wasze odpowiedzi

1. Data: 2002-11-12 21:54:49

Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 12 Nov 2002 13:06:38 +0100 user Dorita napisał(a) newsa
<aqqqok$b1n$1@news.onet.pl> a ja na to:

Hmm.. mam własnie przed soba fragment jakiegoś drukowanego tekstu,
zaczyna się od strony 100 a traktuje o : słuchaniu, klaryfikowaniu,
prowadzeniu, odzwierciedlaniu i wilu jeszcze innych pozytecznych
rzeczach. Niestety, nie ma tytułu. Z jakosci druku wnioskuję, ze to moze
byc jakis skrypt. jesli tak, to wydany przez UAM w Poznaniu. A moze to
kawałek książki "Kontakt w sytuacji pomagania" czy tak jakoś...
Nie mam też skanera pod ręką, bobym Ci to przeskanowała i posłała.
Mam na szczescie jakąś literature do tematu, na nieszczescie wszystkow
obcym jezyku: Benjamin A: The Helping Interwiev, Bramer L& Shostrom E :
Terapeutic Psychology: Fundamentals of Actualisation Connselling and
Psychoterapy ( i myślę, ze powinnas w ogóle szperac po ksiażkach dot.
psychoterapii, prowadzenia grup)
Evans D: Essencial Interviewing
Gordon T: Parent Effecting Training
Levy L : Psychologica interpretation
Perez J: The Initial Counselling Contact
Rogers C: Client-Centred Therapy / tutaj nawet mój skrypt wyszczególnia:
Opis, uzasadnienie i ilustracja umiejętności odzwierciedlania/

Uff... moze jednak coś z tego znajdziesz

powodzenia

mema

1. Data: 2002-11-13 12:52:43

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uff... moze jednak coś z tego znajdziesz

Dzieki za fatyge:-)

pozdrawiam
Dorita

1. Data: 2002-11-13 13:09:59

Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 13 Nov 2002 13:52:43 +0100 user Dorita napisał(a) newsa
<aqthqu$9h$1@news.onet.pl> a ja na to:

Skonsultowałam sie ze znajomymi psychologami: rozpoznali w tym kserze
fragmenty książki :"pomaganie bez oporu". Autora nadal nie
zidentyfikowaliśmy. Ale ksiażka jest powszechni znana wśród studentów
psychologii, bodajże na 4 czy 5 roku.

pozdrawiam

mema

Kolejny pierwszy krok... dzięki Wam?
Kolejny pierwszy krok... dzięki Wam?
Kolejny pierwszy krok... dzięki Wam?
Kolejny pierwszy krok... dzięki Wam?
Wykład i spotkanie z Wojciechem Eichelbergerem we Wrocławiu