konkurs wciąż trwa a jury wydaje komunikat :-)

1. Data: 2002-06-10 16:21:17

Temat: konkurs wciąż trwa a jury wydaje komunikat :-)
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMUNIKAT JURY KONKURSU
1. Jury napracowało się czytając hurtem kilka tysięcy listów
zamieszczonych na grupie w maju.
2. Po takiej porcji obowiązkowej lektury członkowie jury zaczynają
nabierać obrzydzenia do ogrodów, ogrodników i ogrodniczek ze szczególnym
uwzględnieniem wszystkich piszących na pl-rec-ogrody, a szczególnie
Janusza, który jest zbyt pewny siebie, że znów wygra.
3. Jury zauważa niewielkie starania piszących w kierunku wygrania
konkursu. Hitów na razie brak! Jury wyraża nadzieję, że wszyscy konkursowe
listy pozostawili w zanadrzu na końcówkę konkursu. Jury ostrzega by się
nie przeliczyli bo jego członkowie mogą być zbyt znudzeni by zauważyć
jedną perełkę wartą nagrody.
4. Jury oświadcza, że nie zauważyło też innych starań o skasowanie
nagrody, a przecież jury tego konkursu (tak jak każdego innego) też jest
do szczętu skorumpowane i starania pozatekstowe też mogą być właściwie
docenione. :-) Objawy tendencji do skorumpowania jury można przekazywać na
ręce Rafała!
5. Jury po zażyciu stosownych leków potwierdza swą gotowość do
przeczytania następnych kilku tysięcy listów w czerwcu.
6. Członkowie jury gwarantują Rafałowi stosowną zemstę za harówę, w która
ich wrobił!
Członkowie jury
XXX
YYY
ZZZ

Przypominam, konkurs z "Wymarzonym Ogrodem" trwa do końca czerwca.
Szczegóły: http://ogrody.agrosan.pl/konkurs.html

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

2. Data: 2002-06-11 10:02:45

Temat: Re: konkurs wciąż trwa a jury wydaje komunikat :-)
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:ae2jok$pcc$1@news.tpi.pl...
> KOMUNIKAT JURY KONKURSU
> 2. Po takiej porcji obowiązkowej lektury członkowie jury zaczynają
> nabierać obrzydzenia / ...../do , a szczególnie
> Janusza, który jest zbyt pewny siebie, że znów wygra.

No, no! Obrzydzenia jury do mnie nabrało :-((( Nie dość, że jury anonimowe
to i tendencyjne :-((( A ładnie to tak???
Staram się, tyram, a tu.... z góry się mnie dyskwalifikuje????
Co? Jerzy ma większe szanse???
No przecież powinienem to wygrać :-)))) Bo skoro jury mnie tylko wymienia
tzn.,że moje pisanie zwrociło uwagę, a zatem....

> 3. Jury zauważa niewielkie starania piszących w kierunku wygrania
> konkursu.
No brak konsekwencji kompletny! Pzrecież się staram ;-))))

> [...]
> do szczętu skorumpowane i starania pozatekstowe też mogą być właściwie
> docenione. :-) Objawy tendencji do skorumpowania jury można przekazywać na

Ludzieeee! Nie dość, ze jury tendencyjne to jeszcze skorumpowane!! :-(((
Rafał! kogoś Ty do tego jury powołał?????

> 5. Jury po zażyciu stosownych leków potwierdza swą gotowość do
> przeczytania następnych kilku tysięcy listów w czerwcu.

A nie zażyło jury czegoś płynnego przed napisaniem tego komunikatu??? Bo
takich herezji na sucho chyba się nie wypisuje...

> 6. Członkowie jury gwarantują Rafałowi stosowną zemstę za harówę, w która
> ich wrobił!

I to jest jedyny fragment tego komunikatu, ktory mi sie podoba. Jeżeli ktoś
mianuje tendencyjne i skrumpowane jury poważnego konkursu to niech ma za
swoje! :-))))))
> Członkowie jury
> XXX
> YYY (czyżby purysta językowy, fachowiec od iglaków odróżniający Push od
Pusch????)
> ZZZ

Pozdrawiam
Janusz (wysoce zniesmaczony)

3. Data: 2002-06-11 16:35:54

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>I to jest jedyny fragment tego komunikatu, ktory mi sie podoba. Jeżeli kto?
>mianuje tendencyjne i skrumpowane jury poważnego konkursu to niech ma za
>swoje! :-))))))

Tak, tak, skorumpowane... Nie wiem jak skorumpowane, chyba tajne wici
rozpuscilo, ze to wlasnie ono, bo ja czekam na materialne dowody
wdziecznosci, ktore po kontroli i potraceniu procentow moglbym sobie
zatrzymac, a tu ani figi z makiem nie ma. Malo tego! Sa tacy, co mnie i jury
omineli w sposob nader niestosowny sobie sami Wymarzony Ogrod kupili (sic! -
bo nic innego mi do glowy nie przychodzi) !

Musze tak pisac, bo nie wypada sie do przekretow jawnie przyznawac...

:-))

4. Data: 2002-06-11 20:18:24

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, no! Obrzydzenia jury do mnie nabrało :-((( Nie dość, że jury
anonimowe
> to i tendencyjne :-((( A ładnie to tak???

No i wreszcie znalazłem ten tekst. Faktycznie, że niezbyt zręcznie to
sformułowali, chociaż zdaje się, że pojmuję ich intencje.
;-))))))

> Staram się, tyram, a tu.... z góry się mnie dyskwalifikuje????
> Co? Jerzy ma większe szanse???

No wiesz, jakaś sprawiedliwość musi być na świecie.
Może wreszcie i mnie ktoś doceni.
;-)))

> No przecież powinienem to wygrać :-)))) Bo skoro jury mnie tylko
wymienia
> tzn.,że moje pisanie zwrociło uwagę, a zatem....

Odbierz to jako ostrzeżenie. Może jesteś zbyt monotematyczny?
;-)
Zresztą zdaje się, że i tak nic z tego nie zrozumiałeś.
8-E

> No brak konsekwencji kompletny! Pzrecież się staram ;-))))

To widać, słychać i czuć.
;-)

> Ludzieeee! Nie dość, ze jury tendencyjne to jeszcze skorumpowane!! :-(((
> Rafał! kogoś Ty do tego jury powołał?????

Januszu, nie nerwujsja. Zaczynam podejrzewać, że tak jak i wówczas czyli
za pierwszym razem te wielkie JURY to ON sam. Dlatego ONO było tajne.
;-)))))))))))
Po prostu kit nam wciska!
Po cóż pisałby w komunikacie o dodatkowych korzyściach?
Myślisz, że przekazałby je dalej? Wątpię!
;-)

> [...]

ktoś
> mianuje tendencyjne i skrumpowane jury poważnego konkursu to niech ma za

I dajesz się na to nabrać? Naiwniak z Ciebie.
;-)

> Push od Pusch????)

Pewnie tak, lub nie, myślisz, że Rafał lubi się dzielić?
[Kurcze dzieli sie tym co ma, naprawdę.]
Ciekawe, ile za takie sędziowanie zgarnia?
[A może on to robi naprawdę za friko?]

> Pozdrawiam
> Janusz (wysoce zniesmaczony)

Idź na pl.rec.kuchnia może tam znajdziesz trochę zrozumienia.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa