koronki na szydełku

1. Data: 2004-11-16 08:29:47

Temat: koronki na szydełku
Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Od jakiegoś czasu dziergam serwetki na szydełku ale teraz chciałabym
popróbować czegoś innego. Chodzi mi o takie serwetki z płótna z brzegiem
koronkowym dziergane z kordonka. Znalazłam kilka wzorów ale niestety odnoszą
się one tylko do prostego odcinka i nie wiem jak należy wykonać rogi np.
przy kwadratowych serwetkach. Będę wdzięczna za każdą podpowiedź.
Pozdrawiam. Żenia

1. Data: 2004-11-16 09:25:03

Temat: Re: koronki na szydełku
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka schematów do takich kwadratowych serwetek i chyba chusteczek.Jak
chcesz to pisz na priva :)

Marzena

1. Data: 2004-11-16 10:45:02

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popsuł mi sie skaner, więc nie prześlę Ci wzorów ale może któraś z Forumowiczek
Ci pomoże: w książce "Robótki Szydełkowe" autorstwa Heidi Fuchs i Marii Natter
znajdują sie opisy, schematy i zdjęcia.

Ola/Warszawa

1. Data: 2004-11-16 11:56:57

Od: e...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Prosze ,3 strony wzorków
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=38530&p
=1

Pamiętaj że możesz skorzystać z Wyszukiwarki np.Google.
Ela

[spotkanie] Warszawa, czwartek, 17.30. Brama na Puławskiej
Jaki numer szydełka
[druty] sweter poszukiwany
[szycie, materiały]
projektowanie baz danych - kto pyta nie bladzi;)