kosmetyczka dla faceta w Poznaniu?

1. Data: 2005-03-23 15:01:37

Temat: kosmetyczka dla faceta w Poznaniu?
Od: "toksyczny" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skóra strasznie mi się przetłuszcza i chciałbym się poddać jakiemuś
zabiegowi, zapewne potrzebuje głębokiego peelingu.
Jest jakiś zakład w Poznaniu gdzie przyjmują facetów? już i tak głupio
mi, że muszę iść do kosmetyczki ;)

1. Data: 2005-03-23 15:33:30

Temat: Re: kosmetyczka dla faceta w Poznaniu?
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 23 Mar 2005 16:01:37 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <s...@g...pl> i powiedziała:

> Jest jakiś zakład w Poznaniu gdzie przyjmują facetów? już i tak głupio
> mi, że muszę iść do kosmetyczki ;)

Chyba w każdym? To nie jest tak, że kosmetyczka jest tylko dla kobiet.

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-03-23 15:56:16

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

toksyczny napisał(a):
> Skóra strasznie mi się przetłuszcza i chciałbym się poddać jakiemuś
> zabiegowi, zapewne potrzebuje głębokiego peelingu.

a może chodzi Ci o oczyszczenie??

(mówiąc krótko: umycie twarzy, peeling, potem parówka albo lampa
rozgrzewająca, usunięcie zaskórników/pryszczy, maseczka zwężająca pory +
jakiś preparat tak "na koniec") wszytsko trwa ok 1.5-2.5h - w zalezności
od stopnia zanieczyszczenia cery:)

> Jest jakiś zakład w Poznaniu gdzie przyjmują facetów? już i tak głupio
> mi, że muszę iść do kosmetyczki ;)

zupełnie niepotrzebnie :)

wcale nie tak mało "facetów" chodzi do kosmetyczek :)

wiem, bo nieraz ich spotykałam u kosmetyczki:)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

porządnej jakości zestaw do akrylu na paznokcie + cholerne tipserki
Brązująco-ujędrniają cy balsam do ciała
CELLASTAR
NTG - pytanie
paski fiberglass