kosmetyczka w Lodzi - polecam

1. Data: 2004-03-04 22:14:16

Temat: kosmetyczka w Lodzi - polecam
Od: "Vei" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kiedys pytalam o kosmetyczke w Lodzi i wreszcie chyba znalazlam te, w ktorej
rece moge oddawac swoja buzie.

Bylam dzis na zabiegu oczyszczania. Minus tylko jeden - bolalo jak cholera,
ale mnie zawsze boli i pewnie to kwestia wrazliwosci.

Poza tym bylo super. Zaplacilam 70 zł ,za typowe oczyszczanie:
- demakijaz,
- parowanie,
- wyciskanie,
- "jezdzenie" pradem,
- maska,
- masaz,
- nalozenie specyfikow na twarz, z ktorymi mam spac

Nie bylam na oczyszczaniu dosc dlugo i buzie mialam zaniedbana - to fakt. Pani
poradzila, co robic, by bylo lepiej. Troche aptecznych rzeczy zaproponowala,
np. woda borowinowa na oklady i krem bepanthen (gojacy miedzy innymi rozne
stany zapalne).

I co dla mie najwazniejsze - nie namawiala na drogie, "czyniace cuda" zabiegi,
tylko radzila czesniej (w miare mozliwosci finansowych) oczyszczac twarz.

Jednym slowem POLECAM.

Gabinet na ul. Piotrkowskiej. Studio 101. Jest jakas wzmianka o nim na wizazu,
ale taka dosc skromna.

Pozdrawiam
Vei