koszmary senne

1. Data: 2002-11-14 15:44:34

Temat: koszmary senne
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ogladam thillerow, horrorow filmow akcji itp. Mimo to snia mi sie
straszne koszmary, praktycznie co noc. Czesto jest tak, ze po przebudzeniu
po takim sie czuje w sobie lek; boje sie znowu zapasc w sen, kazdy dzwiek
budzi we mnie przerazenie, po prostu dla mnie jest to koszmar zyciowy. Przez
nie nigdy sie nie wysypiam, budze sie zmeczona i bez energii, czasem moj
caly cien przebiega pod wplywem snu, tzn jestem bez chumoru, a dzien jest
dla mnie stracony.
Zastanawiam sie skad one sie biora, skad tak drastyczne obrazy w moim
umysle? Czy kiedys sie od nich uwolnie? Czy tylko psycholog moze mi tu
pomoc?

1. Data: 2002-11-14 18:58:24

Temat: Re: koszmary senne
Od: "r3aL" <r...@h...mck.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zastanawiam sie skad one sie biora, skad tak drastyczne obrazy w moim
> umysle? Czy kiedys sie od nich uwolnie? Czy tylko psycholog moze mi tu

A co Ci sie sni?

r3aL

1. Data: 2002-11-14 20:05:14

Od: "Heartbroken" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zanim się położysz, ustal o czym bedziesz myślec jak się obudzisz w nocy.
No i musi to byc przyjemny temat ;)

Andy

--
Andy Shifo
-= TRUST NO ONE =-

1. Data: 2002-11-14 21:45:35

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> caly cien przebiega pod wplywem snu, tzn jestem bez chumoru, a dzien jest

Ja tez tak mam. Ostatnio o dziwo mniej, ale sa okresy, ze nie ma nocy bez
koszmaru.
Tylko, ze ja ogladam horrory :)

Dominika.

1. Data: 2002-11-15 07:26:15

Od: "Aleksander Nabaglo" <a...@i...ap.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

W artykule <ar0g93$9ff$1@news.onet.pl>, "Dorita" <d...@t...pl>
napisał(a):

> [...]
> Zastanawiam sie skad one sie biora, skad tak drastyczne obrazy w moim
> umysle? Czy kiedys sie od nich uwolnie? Czy tylko psycholog moze mi tu
Te sny sni ta Twoja czesc, ktora ma doswiadczenie
wielu tysiecy pokolen - zatem widziala wiele i nie
ma zadnych zahamowan przed zestawianiem razem
rzeczy pieknych, wspanialych i okropnych, przerazajacych
- upowaznia ja do tego wlasnie to, ze widziala wiele razy
narodzny, rozwoj, pelnie rozkwitu, chorobe, cierpienia i smierc.

Zerknij na pierwszy akapit strony poswieconej Eliademu:
http://www.mythosandlogos.com/Eliade.html

Mozesz tez poczytac sobie:
http://www.sustainedaction.org/

Masz dwie mozliwosci - za wszelka cene NIE CHCESZ
miec tych snow - ale wtedy zamkniesz sie na spora
czesc tego, z czego sklada sie zycie (ale czy chcesz nie
wiedziec, co sie dzieje z czescia Ciebie, kiedy spisz;
czy nie pamietac "okropnych" snow to lepsze niz je
pamietac?) .
Druga mozliwosc, to
starac sie zdobyc i zachowac swiadomosc snienia
w trakcie snienia - to poczatek bardzo dlugiej, trudnej
ale wartosciowej drogi ...

.

1. Data: 2002-11-15 07:58:54

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co Ci sie sni?

sporo krwi. Przewaznie ktos chce mnie zamordowac albo zrobic jakas krzywde.

1. Data: 2002-11-15 08:59:57

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I tez jest tak, ze nieustannie, ktos Cie sciga? Ty uciekasz ale i tak wiesz,
ze nie dasz rady, wiec w koncu wolisz sie poddac? Ja w moich snach po
dlugich ucieczach poddaje sie i czekam az ten scigajacy mnie dopadnie, bo
juz nie mam sily sie bronic. Tylko zeby szybko zabil... To jest okropne
uczucie.

Dominika.

1. Data: 2002-11-15 12:27:54

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorita" w news:ar29bt$5k3$1@news.onet.pl napisał(a):

> Przewaznie ktos chce mnie zamordowac albo zrobic jakas
> krzywde.

Ty uciekasz, ale nogi jakies zbuntowane i zagrozenie coraz blizsze? :)
Poszukaj moze czegos o swiadomym snieniu, odpowiednich technikach itp. -
moze pomoc. Mnie w kazdym badz razie pomoglo i koszmary zmienily sie w
komedie. Uciekam tak dlugo jak mam ochote, a gdy przychodzi do momentu
kulminacyjnego (noz w serce, rozrywanie na strzepy itp. ;-P) odwracam sie
do oprawcy z usmiechem, macham mu na pozegnanie i budze sie z szerokim
usmiechem, ze kolejnego demona wystrychnalem na dudka ;))

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-11-15 14:04:16

Temat: Odp: koszmary senne
Od: "Nawrocki" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zastanawiam sie skad one sie biora, skad tak drastyczne obrazy w moim
> umysle? Czy kiedys sie od nich uwolnie? Czy tylko psycholog moze mi tu

Koszmary to rozładowanie pewnych drzemiących a nas emocji. Znam człowieka,
któremu co noc śniły się koszmary, których źródła nie potrafił sobie
wytłumaczyć. Ostatecznie rozwiązaliśmy jego problem, a był on wręcz
prozaiczny; ów człowiek był na utrzymaniu kobiety, która nie była zbyt
zamożna, jednak tak bezgranicznie zakochana w owym człowieku, że oddawała mu
każdy swój grosz. Pomimo, że oboje byli zgodni, i ten układ im odpowiadał,
psychika tego człowieka nie wytrzymywała napięcia swojego superego, że
musiała odreagowywać za pomocą koszmarów. Nie wiem, czy z tobą jest
podobnie, ale przemyśl, czy i ty nie masz żadnego występku na sumieniu :)

N.

Wszystko w zyciu do nas wraca
Elementy składowe i budowa portretu pamięciowego.
Psychologia - gdzie szkoly wyzsze w wawie
o układzie A z B
Marzenia i fantazje