koszt usuwania znamion

1. Data: 2001-04-21 13:32:48

Temat: koszt usuwania znamion
Od: "sloma" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie jaka jest przyblizona cena za usuniecie paru znamion???

2. Data: 2001-04-21 14:54:00

Temat: Re: koszt usuwania znamion
Od: "Alberich" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalezy gdzie:
w gabinecie chirurga plastyka : ok 600zl + 100zl (usuniete znamie do
badania) - chyba bardziej profesjonalnie ale drozej.
w gabinecie dermatologa : ok 100zl + 100zl (usuniete znamie do badania)

3. Data: 2001-04-21 18:04:55

Od: "Agnieszka Szalewska" <s...@e...nih.gov> szukaj wiadomości tego autora

Alberich <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> badania) - chyba bardziej profesjonalnie ale drozej.
> w gabinecie dermatologa : ok 100zl + 100zl (usuniete znamie do badania)

ja sie moze glupio zapytam, ale ze o reformie SZ slyszalam jedynie, a sama
jej jeszcze nie odczulam, wiec nie rozumiem:
za usuwanie znamion trzeba zaplacic???? jesli wygladaja one podejrzanie, to
nie usuwa ich sie w ramach kas chorych???
Agnieszka

4. Data: 2001-04-21 19:11:50

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>za usuwanie znamion trzeba zaplacic???? jesli wygladaja one podejrzanie, to
>nie usuwa ich sie w ramach kas chorych???

To raczej chodzi o znamie.. pieprzyk itp.. nie wygladajace podejrzanie..
poprostu komus cos sie nie podoba i chce to usunac.. wiec musi zaplacic..

5. Data: 2001-04-27 12:34:01

Od: "Adas" <p...@m...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Argon wrote in message <3ae1db92$1@news.astercity.net>...
>To raczej chodzi o znamie.. pieprzyk itp.. nie wygladajace podejrzanie..
>poprostu komus cos sie nie podoba i chce to usunac.. wiec musi zaplacic..

Nie zawsze :)

Science Servis [ http://science.eu.org ] juz dostepny
"Kwitnienie" paznokci - białe plamki
bol klatki piers...