kotlet po belwedersku

1. Data: 2002-10-12 17:11:57

Temat: kotlet po belwedersku
Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio bedac w jakiejs restauracji zamowilam kotlet po belwedersku. I
przyznam sie ze bylam juz na tyle przeziebiona ze prawie smaku nie czulam.
Czym on sie rozni od normalnego schaboszczaka?
Kropelka

1. Data: 2002-10-12 20:11:12

Temat: Re: kotlet po belwedersku
Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Oct 2002 19:11:57 +0200, "Kropelka*"
<k...@n...serwery.pl> wrote:

>Ostatnio bedac w jakiejs restauracji zamowilam kotlet po belwedersku. I
>przyznam sie ze bylam juz na tyle przeziebiona ze prawie smaku nie czulam.
>Czym on sie rozni od normalnego schaboszczaka?

Poza nazwa?
Niech zgdne - cena???

--
Darek

1. Data: 2002-10-12 20:28:30

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net> napisał w wiadomości

> Poza nazwa?
> Niech zgdne - cena???
No wlasnie cena tez sie nie roznil i o ile pamietam kosztowal dokladnie tyle
samo co sam schabowy. Kolezanka kiedys mnie namawiala (jak przegladalysmy
menu tej restauracji w necie) ze jej mama kiedys robila wlasnie po
belwedersku i podobno taki pyszny. Tylko kolezanka to raczej z tych nie
gotujacych wiec od niej sie nie dowiem na czym ta pysznosc mialaby polegac.
Kropelka

1. Data: 2002-10-12 20:28:32

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka*" wrote:

> [...]
> robila wlasnie po belwedersku i podobno taki pyszny. Tylko kolezanka
> to raczej z tych nie gotujacych wiec od niej sie nie dowiem na czym

to moze daj linka do tej strony :)
--

Lia

1. Data: 2002-10-12 21:03:36

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> to moze daj linka do tej strony :)

http://republika.pl/restauracja_ukrainska/index-fram
e-menu1.htm
Co prawda to nie ich oryginalna strona ale nie moge tej znalesc. Ale menu
ich jest.
Kropelka

1. Data: 2002-10-13 09:47:12

Od: "bazyli4" <b...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> [...]
czulam.
> Czym on sie rozni od normalnego schaboszczaka?

No to zabiłaś mi ćwieka. Wyguglowałem "po belwedersku", jest nawet
kapusta, imho od innych przepisów różnią się tylko zawartością większej
ilości grzybów, sam nie wiem :-(

Pzdr
Paweł

1. Data: 2002-10-13 09:55:49

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" wrote:

> No to zabiłaś mi ćwieka. Wyguglowałem "po belwedersku", jest nawet
> kapusta, imho od innych przepisów różnią się tylko zawartością
> większej ilości grzybów, sam nie wiem :-(

tez googlowałam,
i NIC
ktos chyba nazwe sobie wymyslił, mzoe dodali jakis innych przypraw lub
dodatków?
--

Lia

1. Data: 2002-10-13 11:11:29

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tez googlowałam,
> i NIC
> ktos chyba nazwe sobie wymyslił, mzoe dodali jakis innych przypraw lub
> dodatków?
Tylko skoro slyszlaam ta sama nazwe w dwuch roznych zrodlach to nie wydaje
mi sie zeby byla ona specjalnoscia tylko jednego miejsca.
A moze (wg mojego chlopaka) ten kotlet jest najpierw caly w czosnku
"utaplany" czyli natarty a pozniej dopiero panierka. Kurcze ja wtedy
naprawde smaku nie czulam wiec tego tez bym nie wyczula. A tak myslalam ze
moze znacie to cudenko:-)
Chociaz zawsze czegos nowego mozna sie nauczyc:-)
Kropelka

1. Data: 2002-10-14 14:36:13

Od: Broda <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ao9l22$7en$1@news2.tpi.pl>, k...@n...serwery.pl
says...
> [...]
> przyznam sie ze bylam juz na tyle przeziebiona ze prawie smaku nie czulam.
> Czym on sie rozni od normalnego schaboszczaka?

Ja sie spotkalem z taka wersja ze jest to po prostu karkowka dobrze
potraktowana czosnkiem i potem w panierke.

Nie wiem czy tak samo wygladalo u ciebie, ale mi bardzo to smakowalo :)

Broda

Sos pomidorowy do makaronu
Florencja
Kotlet po walijsku