kotlety mielone?

1. Data: 2003-03-13 08:18:19

Temat: kotlety mielone?
Od: "StGo" <s...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

może ktos zna jakies przepisy na kotlety mielone, które roznilyby się od
tradycyjnych i zarazem nie wymagaly duzo pracy :-))

Ostatnio robilem z biala kapusta - nawet sa dobre.

Pozdrawiam

StGo

1. Data: 2003-03-13 08:26:49

Temat: Re: kotlety mielone?
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"StGo" <s...@p...net.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> tradycyjnych i zarazem nie wymagaly duzo pracy :-))
>
> Ostatnio robilem z biala kapusta - nawet sa dobre.

A moze z pieczarkami, lub jakims serem w srodku?
Ilona

1. Data: 2003-03-13 08:30:15

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik StGo napisał:
> Witam,
>
> może ktos zna jakies przepisy na kotlety mielone, które roznilyby się od
> tradycyjnych i zarazem nie wymagaly duzo pracy :-))

tradycyjne to same z miechem? tak? jak tak to nietradycyjne robie z:
posiekanymi pieczarkami,
z papryka,
z tartym zoltym serem,
z rokpolem,
z jajkiem, tzw. kukulcze gniazda,
owiniete kapusta cos a la golabki,
z kielbasa mysliwska.
Tyle mi do glowy przychodzi. Do tego oczywiscie mozna zrobic tysiac
sosow zeby nimi polac kotleta. Pomidorowy, grzybowy, serowy, pieprzowy,
paprykowy.
walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-13 09:10:38

Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "StGo" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości

> Witam,
>
> może ktos zna jakies przepisy na kotlety mielone, które roznilyby się od
> tradycyjnych i zarazem nie wymagaly duzo pracy :-))

Witam,
Ja kiedyś robiłam coś co nazywało się frykadelkami. Nie były to takie duże
kotlety, tylko raczej pulety. Baza ta sama jak na mielone a cała różnica w
tym (oprócz wielkości) ,że dodałam paprykę - zółtą, czerwoną, zieloną (tak
żeby było kolorowo) pokrojoną w drobną kostkę. Do środka każdego pulpecika,
jako swego rodzaju farsz, dałam kostkę (a raczej kosteczkę) żółtego sera,
dokładnie ją obkleiłam mięsem z papryką (tak,żeby ser nie wyciekł) i gotowe
do smażenia.
Polecam (przepis znalazłam w gazecie, niestety nie pamiętam jakiej i kto był
twórcą przepisu)
@gi

1. Data: 2003-03-13 10:18:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Mar 2003 09:18:19 +0100, "StGo" <s...@p...net.pl>
wrote:

> [...]
>tradycyjnych i zarazem nie wymagaly duzo pracy :-))
>
>Ostatnio robilem z biala kapusta - nawet sa dobre.

z dodatkiem grzybkow roznych
z dodatkiem duzej ilosci cebuli i czosnku, szczegolnie czosnku
z dodatkiem sera startego
z dodatkiem zmielonego wedzonego boczku
z dodatkiem...plastra jajka na twardo (pisze plastra bo ja kroje
jaje wzdluz, takie spolszczone scotch egg
z dodatkiem duzej ilosci zieleniny roznej
z dodatkiem curry powder i ziarna sezamowego

wszystko robilam, wszystko polecam

pierzu
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-13 10:25:21

Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mozna tez po prostu do miesa dodac siekana natke pietruszki - niby nic ale
jednak cos :)

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-03-13 13:14:22

Od: "anet" <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Z serem feta, bułkę namoczyć w śmietance zamiast w mleku czy w wodzie.
Pycha.

Anet

> [...]
> tradycyjnych i zarazem nie wymagaly duzo pracy :-))
>
> Ostatnio robilem z biala kapusta - nawet sa dobre.

Perelki grupowe - ciasta, ciastka i inne slodkosci
cos wykwintnego?
Krysiom i Bożenkom!!!
sos chrzanowy
4 pl.rec.kuchnia FAQ