kotlety sojowe:)

1. Data: 2002-12-12 16:37:48

Temat: kotlety sojowe:)
Od: Agata Mryczko <a...@g...sail-ho.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej wszystkim:)
jusz kiedys sie zawitalam i sie przedstawialam. teraz jednak napisze hm
wkupne jak to nazywacie, mam taka cicha nadzieje ze jeszcze nie bylo...
kotleciki sojowe w siescei nalesnikowym:
torebka kotletow sojowych,
maka
jajko
woda/piwo/mleko ( w zaleznosci co kto ma)
przyprawy
olej
cebula
kostka rosolowa
kotlety gotowac ok. 20 minut w rosolku. NAstepnie je
odcedzic. Przygotowac ciasto - make wymieszac z jajkiem, i ktoryms z w/w
plynow.dodac duuuzo przypraw pieprz sol i inne wg uznania.
Kotlety zamoczyc w przygotowanym ciescei, rzucic na rozgrzany olej i
smazyc po kilka minut z obu stron. POd koniec smazenia dodac pokrojona
cebulke, podawac cieple. JA jadlam z ryzem.
smacznego;)

Agata Mryczko
Pozdrowiam cieplutko
<<_gg_ 445824_>>