[kraków] gdzie Powitanie z Afryka Bielendy?

1. Data: 2005-12-18 23:37:20

Temat: Re: [kraków] gdzie Powitanie z Afryka Bielendy?
Od: Djatri <m...@d...ua> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Nika..

Dokladnie.. mieszkam niedaleko, wiec czasem tam trafie. Ceny faktycznie
bywaja lepsze.

Pozdrawiam, Agni

--
[x] Tak, jestem ortodoksem.

www.basista.eu.org
www.paulinabisztyga.com

1. Data: 2005-12-19 13:29:07

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> W Rzeszowie widzialam w Realu.

http://www.real.pl/obr/beauty/6.jpg

Zazula

Balsam Pomorski.
[sprzedam] Lagerfeld SUN MOON STARS 100ml EDP Oryginalne
3 do 0 dla Chińczyków:-) - nacięłam się na Allegro
cera naczynkowa a WITAMINA K
plastikowe okna