kręgosłup - bóle w krzyżu i kościach miednicy

1. Data: 2003-09-15 10:24:18

Temat: kręgosłup - bóle w krzyżu i kościach miednicy
Od: "Margarett" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

pozdrawiam,

mam pytanie; jak zaradzic na ból krzyża i kości miednicy?
przytrafiło mi się to po basenie, a potem jak chciałam złagodzić bardzo
lekkimi ćwiczeniami rozciągającymi to sie jeszcze pogorszyło.
Dodaje tylko że wcześniej od jakiegos czasu pojawiały mi się lekkie
drętwienia biodra ("mrówki"). RTG nie wykazał istotnych zmian.
jestem z warszawy.
planuje wybrac sie do rehabilitanta co by mi "poukladal" kregoslup i moze
zalecil jakąś wzmacniajaca, odpowiednią gimnastykę.

prosze o jakies rady bo bol nie jest za przyjemny i powoduje bol glowy
dodatkowo.

Margarett