krem do rak

1. Data: 2006-01-06 09:01:12

Temat: Re: krem do rak
Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna P. <v...@p...onet.pl> napisał(a):
> Witam, mozecie mi polecic jakies dobry krem do rak?

krem do rąk z minerałami z Morza Martwego Planet SPA Avonu - chyba najlepszy
krem do rąk, jaki do tej pory miałam, świetnie nawilża, dobrze się wchłania,
skóra nie lepi się, ale czuć, że jest dobrze nawilżona i miękka. polecam
również krem do stóp z tej serii, ma podobne właściwości.

1. Data: 2006-01-06 13:46:30

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna P."
> Witam, mozecie mi polecic jakies dobry krem do rak?

Zalezy co lubisz.
Jesli lubisz miec zaraz po nasmarowaniu skore "zrelaksowana" ale sucha,
nielepiaca sie to super dziala krem Ziaji Kozie Mleko do rak. Jesli lubisz te
kremowa powloczke na rekach, ktora dodatkowo superowo pachnie to krem z
kolagenem i elastyna Sorai jest doskonaly :) A tak w ogole moim ostatnim
odkryciem, ktore dziala na rece lepiej niz wszystkie peelingi z kremami,
odzywkami i maseczkami razem wzietymi jest Magic Manicure Alessandro. Kosztuje
sobie sporo wiecej bo ponad 70 zlotych, ale skora jest potem naprawde boska,
gladziutka, mieciutka, delikatna, nawilzona i przepieknie pachnaca (jest kilka
rodzajow zapachow).
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2006-01-07 19:09:25

Od: "Astrud" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Garnier sucha skóra bardzo dobry szybko sie wchłania i nawilża

1. Data: 2006-01-09 20:48:48

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Garnier sucha skóra bardzo dobry szybko sie wchłania i nawilża

To ten czerwony? Mnie zupelnie nie pasuje, po nalozeniu dlonie mi sie
tak kleily, ze musialam isc i je umyc...blee. Krem stoi, uzywam za to
Garniera pomarańczowego i jestem w pelni zadowolona
pozdr
femme

1. Data: 2006-01-10 00:23:08

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam, mozecie mi polecic jakies dobry krem do rak?
> Pozdrawiam
> Joanna

Avonu nie polecam bo nie lubie ;(
polecam krem Kamill hand a& nagel creme -ale niemiecki
a drugi to Herbacin tez niemiecki
oba maja gliceryne i silicon
ja duzo pracuje rekami i myje czesto rece a te kremy szybko sie wchłaniaja
i bardzo dobre sa,ja tez je uzywam do stop bo naprawde szybko działaja
oba sa z rumiankiem
pozdrowienia
Arielka

1. Data: 2006-01-19 20:38:18

Od: "Monika" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszym kremen do rak jest " SOFT & SILKY " z Oriflame tj. ten rozowy,
szybko sie wchlanie i ladnie pachnie a rece masz pozniej gladkie jak u
niemowlaka

Pozdrowienia :]

Dom zdrowia
Kosmetyki Oriflame...
niebrudzacy sztyft
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco