krem matujący-czy to prawda?

1. Data: 2003-01-26 13:08:41

Temat: krem matujący-czy to prawda?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio przeczytałam gdzieś, że używanie kremu matującego sprawia, że
skóra zaczyna się jeszcze bardziej błyszczeć. Ja czasami używam kremu
matującego i jestem zadowolona, bo ładnie matuje twarz. Ale czy
naprawdę dłuższe używanie takiego kremu powoduję, że później nie można
się bez niego obejść? Że skóra twarzy się jeszcze bardziej
przetłuszcza?
Może ktoś używa kremów matujących i mógłby coś powiedzieć na ten temat?
Jakie efekty zauważył? Szczególnie interesuje mnie dłuższe regularne
stosowanie.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-26 13:53:43

Temat: Re: krem matujący-czy to prawda?
Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka wrote:

> [...]
> naprawdę dłuższe używanie takiego kremu powoduję, że później nie można
> się bez niego obejść? Że skóra twarzy się jeszcze bardziej

jesli uzywasz np. kremu matujacego i na to podkladu matujacego - skora
zaczyna produkowac wiecej sebum. ergo, blyszczy sie bardziej. wtedy
najlepszym wyjsciem jest podmiana jednego z tych kosmetykow na zwykly
nawilzajacy.

> Może ktoś używa kremów matujących i mógłby coś powiedzieć na ten temat?
> Jakie efekty zauważył? Szczególnie interesuje mnie dłuższe regularne
> stosowanie.

stosowalam krem matujaco-nawilzajacy Juveny przez cala ostatnia wiosne i
lato, oraz polowe jesieni. na to uzywalam albo samego pudru w kamieniu
(kiedy bylo cieplej), albo podkladu (MF seamless albo Clinique
superfit). nie blyszczalam sie prawie wcale po calym dniu, nie
zauwazylam tez pogorszenia stanu cery.

xx.

1. Data: 2003-01-31 21:06:04

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Aneczka napisał(a):

> [...]
> naprawdę dłuższe używanie takiego kremu powoduję, że później nie można
> się bez niego obejść? Że skóra twarzy się jeszcze bardziej

Ja probowalam kilku kremow matujacych i nie bylam z nimi zachwycona. PO
stosowaniu kazdego mialam wrazenie, ze cera jest wysuszona i napieta. Za
to moja kolezanka jest przykladem tego o czym piszesz. Ona twierdzi ze
jej cera po tego typu kremach jest bardziej tlusta.

pozdrowionka - toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

pytanie