pytanie

1. Data: 2003-03-03 11:49:03

Temat: pytanie
Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cześć,
chciałabym zadac 2 pytania i liczę na oddzew z Waszej strony:

1/ dotyczące farby do włosów dla blondynek, czy gdzieś jakiś ładny platynowy
blond rzucił Wam się w oczy, oprócz palety, bo po niej mi się jakieś
sianowate włosy robią

2/ dotyczące pootwieranych porów, czy jakieś dobre preparaty? próbowałam
neutrogeny, ale jakoś rezultatu nie widzę. Może coś polecicie?

pozdrawiam

Beata

P.S. Jezeli wysyłam mojego posta za dużo razy, to bardzo przepraszam!!!

1. Data: 2003-03-03 15:18:09

Temat: Re: pytanie
Od: "Lolita Malone" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej Beatko
bardzo dobry jest zel oczyszczajacy L'orealu ,lub tonik ERISA do cery
tlustej i mieszanej zwezajacy pory.Jest bardzo dobry poniewaz nie zawiera
alkoholu i nie przesusza skory,mnie odpowiada wiec mozesz sprobowac .cena
14zl
a co do wlosow to polecam shwartzkoph platinum
buzka
lola

1. Data: 2003-03-03 15:22:05

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolita Malone" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lola
>
> dzięki za informacje, a możesz coś więcej na temat tej farby czy szamponu,
nie wiem bo nie napisałaś, jakie odcienie, gdzie to można kupić, szczerze
mówiąc nie spotkałam się

1. Data: 2003-03-08 16:46:07

Od: "Lola Malone" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to jest farba do wlosow trwale koloryzujaca,mozesz ja dostac w krakchemi
<przynajmniej ja ja tam kupowalam> uzylam ja na wlosach rozjasnianych
wczesniej wiec nie wiem jak bedzie w innym przypadku.
Ale wychodzi naprawde ladny platynowy blond.
buzka
lola

witam
witam