krem z duzym faktorem do twarzy

1. Data: 2005-05-24 18:44:27

Temat: krem z duzym faktorem do twarzy
Od: "dyp" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej. Czy moglybyscie polecic jakis kremik do twarzy o duzym faktorze np. 30
do stosowania pod podklad? Mam bardzo jasna cere i duzo piegow wiec
chcialabym jakos ja zabezpieczyc. Dodam,ze najlepiej by bylo gdyby krem ten
nie byl zbyt tlusty. No i fajnie by bylo gdyby nie byl zabojczo drogi, tzn
tak do 60zl.
Pozdrawiam!

1. Data: 2005-05-24 22:14:21

Temat: Re: krem z duzym faktorem do twarzy
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kremik do twarzy o duzym faktorze np. 30
> do stosowania pod podklad? najlepiej by bylo gdyby krem ten
> nie byl zbyt tlusty.
> tak do 60zl.

np. SVR spf30.

1. Data: 2005-05-25 06:42:26

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

dyp wrote:

> [...]
> nie byl zbyt tlusty. No i fajnie by bylo gdyby nie byl zabojczo drogi, tzn

Anthelios z La Roche Posay jest swietny pod makijaz, tylko trzeba
wkladac po lecie do lodowki. Ja wlasnie w sobote posmarowalam sie takim,
ktory przelezal zime w szafce, i teraz mam zabawe pt. wapno +
antyhistaminy + sterydy, bo wygladalam jak Anakin Skywalker w ostatnich
minutach Zemsty Sithow :P

Mleczko do twarzy i ciala Vichy jest tez niezle, ale bardziej tluste i
trzeba dac mu wsiaknac chwile. Wybiela troche twarz.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-05-25 19:54:00

Od: "Anstak" <a...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi pare tygodni temu na grupie polecil ktos Erisa do cery fotowrazliwej
faktor 30. Kupilam i na razie jestem bardzo zadowolona. Cena okolo 16 zł.
Pozdr
Ania

1. Data: 2005-05-25 20:48:28

Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dyp" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ten nie byl zbyt tlusty. No i fajnie by bylo gdyby nie byl zabojczo drogi,

Może Avene? Mają bardzo wysokie faktory i dobrą konsystencję. Kosztują
właśnie coś koło 60 zł. Ja np. kupiłam córeczce dla dzieci faktor 40 i ma
bardzo przyjemną, lekką konsystencję.

Micha

Proste włosy
Ślady po wizycie u kosmetyczki
Dermika seria eXtraMale
loki - sprężynki -lokówka czy trwała?
Krem mocno nawilżający-cera wrażliwa, przesuszona